تقدیر سازمان بورس از پتروشیمی فجر

تقدیر سازمان بورس از پتروشیمی فجر
(چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷) ۱۶:۴۹

پتروشیمی فجر به عنوان شفاف ترین ناشر بورسی از سازمان بورس و اوراق بهادار ایران لوح تقدیر گرفت.

به گزارش نیپنا به نقل ازروابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر، این مجتمع پتروشیمی از سوی سازمان بورس اوراق بهادار کشور  و از میان 302 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار از منظر شفافیت،اطلاع رسانی به موقع بودن و قابلیت اتکا گزارش های صورت مالی و بودجه موفق به دریافت لوح تقدیر شد.
سید جواد کاظمی عضو هیات مدیره و مدیر مالی شرکت پتروشیمی فجر درباره کسب این رتبه گفت: هرچه گزارشگری مالی یک شرکت شفاف تر، مطمئن تر و قابل اتکاتر باشد اعتماد سرمایه گذاران در بازار سرمایه به نماد این شرکت بیشتر خواهد شد و این اعتماد در سالهای متمادی به عنوان یک سرمایه و برند برای شرکت محسوب می شود.
وی افزود: شفافیت در حوزه های مالی، زیر ساخت اصلی توسعه اقتصادی هر کشور و سازمان محسوب می شود و امور مالی شرکت پتروشیمی فجر با رویکرد افزایش شفافیت در حوزه عملکردهای مالی، همواره سعی بر اعتمادسازی در بین سرمایه گذاران، سهامداران و ذینفعان شرکت داشته است.بهمین علت ،با توجه به عملکرد سال ۹۶ شرکت ،کسب رتبه های مطلوب در بازار سرمایه مؤید این ادعا بوده است .
این گزارش می افزاید در مراسم ویژه ای که ۲۹ فروردین  در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد،شاپور محمدی رییس  سازمان بورس و اوراق بهادار ایران با اهدای لوح از  شرکت پتروشیمی فجر تقدیر کرد.

تعداد بازدید : ۱,۸۱۳