بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از گروه صنعتی انتخاب

بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از گروه صنعتی انتخاب
(چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷) ۱۴:۱۶

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف آشنایی به دستاوردهای گروه انتخاب در مسیر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، رضا نوروز زاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز چهارشنبه(22 فروردین ماه) در بازدید از کارخانه گروه صنعتی انتخاب سازنده لوازم خانگی دراصفهان از واحد‌های مختلف از جمله آزمایشگاه، بخش تست محصولات، قالبسازی، تولید و بسته بندی دیدن کرد.
بر اساس این گزارش، گروه صنعتی انتخاب،  برای تامین نیاز داخل در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه پتروشیمی انتخاب را راه اندازی کرده است که بخشی از نیاز اولیه لوازم خانگی اسنوا را تامین کند. همچنین دو واحد کامپاند برای تولید ترکیب های آلیاژی خاص خود ایجاد کرده است که ماهیانه ۲۰۰ تن پلی پروپیلن الیاف دار برای افزایش مقاومت تولید می کند. پلی پروپیلن مورد نیاز این واحد کامپاند از پتروشیمی های داخلی تامین می‌شود.
نیاز این مجموعه به گریدهای خاص از محصولات نهایی منجر به همکاری با پتروشیمی قائد بصیر و پتروشیمی تبریز شده است که فوم مورد نیاز بسته‌بندی تولید شود.
این مجموعه از مواد پتروشیمی مانندABS تزریقی و گرید های متنوع، پلی پروپیلن و GPS استفاده می کند واحد تولید محصولات لاستیکی و زه یخچال با ترکیب مختلف ۵ ماه آینده راه اندازی می‌شود که بعد از تامین نیاز کارخانه مازاد تولید را به مجموعه های دیگر عرضه می کند.
کاهش ضایعات و افزایش بهره وری هدف اصلی گروه صنعتی انتخاب است و توانسته ۳۰ درصد مصرف انرژی را در محصولات خود کاهش دهد.
نوروز زاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان بازدید از کارخانه های گروه صنعتی انتخاب، ترکیب واحد تولید و توزیع در قالب یک مجموعه را راهکار بسیار خوبی عنوان کرد و ایجاد اشتغال و کاهش مشکلات کارگری را مزیت این مجموعه دانست.

تعداد بازدید : ۳,۷۷۰