توسعه شاخه پلیمرهای کاربردی میتسوبیشی کمیکال در آسیا

توسعه شاخه پلیمرهای کاربردی میتسوبیشی کمیکال در آسیا
(دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷) ۱۱:۰۷

شرکت میتسوبیشی کمیکال به تازگی یک شرکت مدیریت منطقه ای را به عنوان بخشی از راهبرد خود برای گسترش شاخه پلیمرهای کاربردی این شرکت راه اندازی کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ شرکت میتسوبیشی کمیکال (MCC) به تازگی یک شرکت مدیریت منطقه ای (regional management company) را به عنوان بخشی از راهبرد خود برای گسترش شاخه پلیمرهای کاربردی (performance polymers) این شرکت در منطقه آسه آن (ASEAN) و بازار هند، راه اندازی کرد. آسه آن نامی است که به اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا اطلاق می شود.
میتسوبیشی کمیکال، مستقر در توکیو ژاپن، اعلام کرد که زیرمجموعه این شرکت یعنی ترکیبات پلاستیکی پیشرفته سنگاپور (Advanced Plastic Compounds Singapore) از اول ماه آوریل امسال به پلیمرهای کاربردی میتسوبیشی کمیکال آسیا- اقیانوسیه (MCPP Asia Pacific) تغییر نام می یابد.
این شرکت در نظر دارد تا با افزایش تولید و فروش الاستومرهای ترموپلاستیک (thermoplastic elastomers)، ترکیبات پی وی سی (PVC compounds) و پلی الفین های دارای عملکرد بالا (performance polyolefins)، شاخه پلیمرهای کاربردی خود را بیش از پیش توسعه دهد.
شرکت میتسوبیشی کمیکال یکی از زیرمجموعه های شرکت هلدینگ میتسوبیشی کمیکال (Mitsubishi Chemical Holdings Corporation) به شمار می رود. این شرکت ژاپنی در سال 2005 میلادی طی ادغام با شرکت میتسوبیشی فارما (Mitsubishi Pharma Corporation)، شرکت هلدینگ میتسوبیشی کمیکال را پایه ریزی کرد.
پلیمرهای کاربردی از جمله محصولات پتروشیمی دارای ارزش افزوده بالا محسوب می شوند که به دنبال افزایش رقابت در بازار جهانی پتروشیمی، ظرف سال های اخیر توجه بسیاری از تولیدکنندگان را به خود جلب کرده اند.

تعداد بازدید : ۱,۷۸۴