پیام نوروزی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

پیام نوروزی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۵۹

سید رضا نوروززاده معاون وزیرنفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن نوروز و سال 1397 را تبریک گفت.

به گزارش نیپنا، متن کامل پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به شرح زیر است:

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن " یامُقَلّب القُلوب " گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خواست.
جشن نوروز نمادی از سالگرد بیداری طبیعت از خواب زمستانی است که به رستاخیز و حیات منتهی می شود و نوروز نشانه‌تکاپوی طبیعی انسان در طول سال و ماه و روز و شب است و چون این حرکت باید به سمت کمال و تعالی باشد، مقطعی است برای اینکه بتوان مرحله‌ی جدیدی از زندگی را آغاز کرد.
اینجانب آغاز بهار پرطراوت و حلول سال نو را به همه همکاران عزیز در شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های تابعه تبریک و تهنیت عرض گفته و آرزوی سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان را برایتان مسئلت دارم.
اینک روزهای پر فراز و نشیب سال 1396 به پایان رسیده است. صنعت پتروشیمی نیز در این سال با فراز و نشیب های مختلفی روبرو بوده است. راه اندازی چندین طرح مهم صنعت پتروشیمی با شکستن تحریم های اعمال شده و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی با افزایش تولید و فروش ، همه نشان دهنده پویایی و سرآمدی این صنعت است.
یکسال پیشرفت و توفیق شرکت ملی صنایع پتروشیمی جز در سایه تلاش و همت تک تک همکاران خدوم محقق نمی گردید . در پرتو زحمات قابل توجه شما و بی تردید پشتگرمی خانواده ارجمندتان بود که این صنعت توانست در حیطه ماموریت های اصلی خود توفیقاتی بدست آورد.

همراهان پر تلاشم
در سال جدید و در آزمونی دیگر با پیروی از سیاست های دولت دوازدهم در خدمت هر چه بیشتر به ملت شریف و نجیب ایران اسلامی قرار گرفته ایم .
زمینه سازی برای بهره گیری از ظرفیت خالی مانده صنعت پتروشیمی، به نتیجه رساندن طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی، محقق کردن سریع برنامه های جذب سرمایه گذاری خارجی و ایجاد همکاری مشترک بین بخش دولتی و خصوصی در سال جدید ، همه می تواند طلیعه بهاری پر رونق برای صنعت پتروشیمی باشد که این مهم در سایه همت و تلاش مضاعف و فراهم ساختن زیر ساخت های لازم محقق می گردد.
امید است در سال جدید خداوند سبحان در راستای تقویت خلق ایده ها ، خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی را یاری داده و همچون سنوات گذشته با گام های ایمان و عشق به خدمت صادقانه موجبات سربلندی و عزت ایران اسلامی را شاهد باشیم .
از درگاه حضرت دوست ایامی فرخنده و مبارک برای همه همکاران و خانواده های گرامی آنان و مردم نجیب ایران تمدن ساز آرزو می نمایم .

لبتان پرخنده قلبتان از مهر آکنده دولتتان پاینده و نوروزتان فرخنده باد

سید رضا نوروز زاده

تعداد بازدید : ۳,۷۰۷