الفین تولیدی در پالایشگاه های کشور به واحدهای پتروشیمی واگذار می شود

الفین تولیدی در پالایشگاه های کشور به واحدهای پتروشیمی واگذار می شود
(چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶) ۱۷:۵۶

شرکت های ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و صنایع پتروشیمی توافق کردند تا در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید داخل، الفین واحدهای پالایشگاهی در اختیار پتروشیمی ها قرار گیرد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، علیرضا صادق آبادی معاون وزیر در امور پالایش و پخش و سید رضا نوروززاده معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی ظهر امروز با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که محسن بهرامی ارضی اقدس مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار نیز حضور داشت شرکت های ملی پالایش و پخش و پتروشیمی توافق کردند تا در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید داخل، الفین واحدهای پالایشگاهی در اختیار پتروشیمی ها قرار گیرد.
بر اساس این گزارش سید رضا نوروززاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی استفاده از الفین تولیدی در پالایشگاه های کشور در واحدهای پتروشیمی را کاملا اقتصادی دانست و گفت: بهره گیری از این خوراک می تواند به ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری های جدید در واحد های کوچک کمک کند.
در این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید علیرضا صادق آبادی بر همکاری بین دو شرکت در خصوص طرح های توسعه ای تاکید کرد.

تعداد بازدید : ۲,۵۷۵