فعالیت 5 ایستگاه تقویت فشار در مسیر خط لوله اتیلن غرب

فعالیت 5 ایستگاه تقویت فشار در مسیر خط لوله اتیلن غرب
(چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶) ۱۴:۲۳

تاکنون 5 ایستگاه تقویت فشار در مسیر خط لوله اتیلن غرب در مدار قرار گرفته است و در آینده نیز 3 ایستگاه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

علی محمد بساق زاده عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا درباره  بازدید روز گذشته معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از ایستگاه تقویت فشار خط لوله اتیلن غرب در اهواز اظهار کرد :در جریان این بازدید آخرین وضعیت انتقال اتیلن از عسلویه به پتروشیمی های غرب کشور مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که مجری خط لوله اتیلن غرب نیز با ارائه گزارشی آخرین آمار و وضعیت دریافت انتقال اتیلن را تشریح کردگفت:   با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تامین اتیلن مورد نیاز پتروشیمی های غرب کشور به صورت منظم در حال انجام است و در حال حاضر حدود 200 تن اتیلن در ساعت به وسیله خط لوله اتیلن غرب به سمت پتروشیمی های غرب کشور ارسال می شود.
بساق زاده ادامه داد : تاکنون 5 ایستگاه تقویت فشار در مسیر خط لوله اتیلن غرب در مدار قرارگرفته است و ایستگاه های عسلویه ،اهواز، تنگه فنی، پیازآباد و سنندج در حال فعالیت هستند و در آینده نیز 3 ایستگاه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

تعداد بازدید : ۳,۷۴۲