مدیر عامل ال جی کم پیش بینی کرد

ثبات بازار جهانی پتروشیمی در سال 2018 میلادی

ثبات بازار جهانی پتروشیمی در سال 2018 میلادی
(چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶) ۱۳:۳۴

پیش بینی می شود بازار جهانی پتروشیمی در سال جاری میلادی از ثبات مطلوبی برخوردار باشد.

به گزارش نیپنا به نقل از رویترز، پارک جین سو، مدیر عامل و معاون رئیس شرکت ال جی کم (LG Chem) کره جنوبی، به تازگی عنوان کرد: پیش بینی می کنیم بازار جهانی پتروشیمی در سال جاری میلادی از ثبات مطلوبی برخوردار باشد. ال جی کم به عنوان بزرگترین شرکت صنایع شیمیایی کره جنوبی به دنبال متنوع سازی محصولات خود برای حفظ قدرت رقابت پذیری و ایمن بودن در برابر روند کاهشی مصرف پلاستیک است.
فعالان بازار پتروشیمی آسیا به طور معمول از خوراک نفتای بدست آمده از نفت خام برای تولید محصولات پایه پتروشیمی مانند اتیلن استفاده می کنند. تولیداتی که بیشتر در ساخت محصولات پلاستیکی کاربرد دارند.
جین- سو که در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت می کرد؛ افزود: صنایع پتروشیمی بسیار متاثر از قیمت های نفت خام در بازارهای جهانی است. این قیمت ها پس از مدتی تجربه روند صعودی، با دستیابی به ثباتی نسبی به حدود 60 دلار در هر بشکه رسیده اند.
او خاطرنشان کرد: اگر چه ممکن است امسال بازار به خوبی سال گذشته نباشد؛ اما گمان می کنم در سال جاری میلادی چشم انداز نامناسبی پیش روی فعالان صنعت پتروشیمی نباشد.
مدیر عامل ال جی کم همچنین می گوید: سیاست های مراقبتی ترامپ و پیشنهادات اخیر وی درباره اعمال تعرفه های تازه بر فولاد و آلومینیوم می تواند در صورت اتخاذ اقدامات تلافی جویانه از سوی شرکای تجاری آمریکا، صنعت پتروشیمی را با مخاطرات جدی مواجه سازد.

تعداد بازدید : ۱,۹۰۰