برگزاری مراسم روز بزرگداشت شهدا از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی

برگزاری مراسم روز بزرگداشت شهدا از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶) ۱۳:۴۸

مدیر عامل و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از مقام شامخ این قهرمانان میهن تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، رضا نوروززاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی،مدیران و جمعی ازکارکنان این شرکت امروز دوشنبه ( 21 اسفند ماه) همزمان با روز بزرگداشت شهدا از مقام شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس در کهف شهدا تجلیل کردند.
بر اساس این گزارش در این آئین معنوی، مزار این شهدا به عطر گلاب وگل مزین شد و با قرائت فاتحه از مقام شامخ شهیدان تجلیل شد.

در این مراسم معنوی همسر شهید مدافع حرم مهدی ثامنی رادضمن بیان مقام شهدا و شوق اشتیاق  همسر خود برای شهادت گفت: شهدا در طول تاریخ نشان دادند که پاسداری از اعتقادات بر تمام زوایای زندگی آنان برتری دارد.
این گزارش می افزاید:همچنین بر اساس سنت  نیک درختکاری که هر ساله برگزار می‌شود، در جوار قبور شهدا چند اصله سرو شیراز و نهال کاج توسط مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همکاران شرکت کاشته شد.

به گزارش نیپنا، شرکت ملی صنایع پتروشیمی 77 شهید را تقدیم انقلاب کرده است و بیشتر این شهدا در پتروشیمی های بندرامام، رازی، آبادان، فارابی و شیراز شاغل بودند، همچنین 234 آزاده شاغل و بازنشسته در صنعت پتروشیمی وجود دارد و 1515 نفر نیز رزمنده در این صنعت شاغل هستند و یا بازنشسته شده اند.
گفتنی است که در مجموع 3022 نفر تحت پوشش ستاد امور ایثارگران شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار دارند.

 

تعداد بازدید : ۲,۳۴۹