اتخاذ تدابیر لازم برای تامین وینیل کلراید مورد نیاز صنایع پایین دستی

اتخاذ تدابیر لازم برای تامین وینیل کلراید مورد نیاز صنایع پایین دستی
(یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۲۶

همزمان با آغاز تعمیرات تعمیرات اساسی واحد پلی وینیل کلراید پتروشیمی بندرامام ، برنامه ریزی های لازم برای تامین نیاز صنایع پایین دستی به این محصول انجام شده است.

مسئول تنظیم بازاردفترصنایع پایین دستی پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده تعمیرات اساسی واحد پلی وینیل کلراید پتروشیمی بندرامام از اول فروردین ۹۷ شروع و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت .
مرضیه طهماسبی افزود: تمهیدات لازم برای تامین نیاز وینیل کلراید بازار توسط پتروشیمی اروند اندیشیده شده است و نیاز های صنایع پایین دستی تامین خواهد شد.
به گزارش خبرنگارنیپنا، مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی چندی پیش با تاکید بر این که با همکاری بورس کالای ایران نیاز داخلی به محصولات پتروشیمی درحال تامین است گفت: بطور کامل تحولات بازار را رصد می کنیم و قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با درنظرگرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود .
طهماسبی تصریح کرد: شرایط بازار با توجه به روند معامله ها مثبت ارزیابی می شود و تعامل ایجاد شده میان دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی، مجتمع های پتروشیمی، بورس کالای ایران و نیز انجمن ها و تشکل ها سبب شده تا معاملات با شفافیت انجام شود.
وی با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفت : همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

تعداد بازدید : ۱,۹۷۳