افتتاح 11 پروژه زیست محیطی پتروشیمی غدیر تا پایان اردیبهشت

افتتاح 11 پروژه زیست محیطی پتروشیمی غدیر تا پایان اردیبهشت
(شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶) ۱۲:۲۲

مدیر عامل شرکت پتروشیمی غدیر گفت:11 پروژه زیست محیطی و انرژی را در پتروشیمی غدیر با ارزش بالغ بر 40 میلیارد تومان آغاز کردیم و تقریبا تا اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا، امین بیانک، مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  از لحاظ کیفی صنعت برتر کشور محسوب می شویم و پتروشیمی غدیر تنها کارخانه‌ PVC ایران است که از ظرفیت اسمی تولید عبور کرده است.
وی ادامه داد: با پرهیز از هر گونه کار اقتصادی و توجه کامل به مسئولیت های اقتصادی سبب شد امروز بتوانیم در ظرف دو سال شرکت را از ورشکستگی خارج نماییم و اگر امروز توانستیم پتروشیمی غدیر را به نقطه بالندگی خویش نزدیک کنیم، به دلیل بنگاه داری بوده است.
بیانک تصریح کرد: در سه سال گذشته شرکت پتروشیمی غدیر درمیان مجموعه هایی بوده که قصد داشتند آن را با مبلغ 150 میلیارد تومان و با بدهی 180 میلیارد تومان به فروش برسانند، اما خوشبختانه امروز نه تنها بدهی آن را پرداخت کردیم، بلکه با یک سود دهی معادل 26 میلیارد تومان مواجه بودیم.
وی اظهار کرد: صنعت PVC جزء صنایع سخت و مشکل ساز صنعت پتروشیمی است و تنها 20 درصد از این صنعت در جهان توانسته است مستمر باشد و به ظرفیت اسمی خود برسد.
مدیر عامل پتروشیمی غدیر افزود: پتروشیمی غدیر تنها کارخانه ای PVC ایران است که از ظرفیت اسمی عبور کرده، که پس از این موفقیت بزرگ متعاقبا طرح طبقه بندی مشاغل را در میان کارکنان اجرا کردیم.
بیانک ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر 40 میلیارد تومان پروژه در حدود 22 پروژه عملیاتی فعال در شرکت پتروشیمی غدیر در حال اجرا است.
وی افزود: ما توانستیم تمام برنامه های اقتصادی خود را به گونه ای طراحی کنیم که ابتدا نیاز کشور را مرتفع کنیم، سپس به فکر صادرات باشیم.
وی در پایان گفت :نیاز مصرفی کشور 360 هزار تن PVC در سال است که از این مقدار هفته ای 7 هزار تن در بورس عرضه می شود و سهم پتروشیمی غدیر از این رقم، بین 1200 تا 1500 تن در هفته است.

تعداد بازدید : ۲,۱۲۶