شرکت پتروشیمی نوری گواهینامه استقرار استاندارد مدیریت آموزش را دریافت کرد

شرکت پتروشیمی نوری گواهینامه استقرار استاندارد مدیریت آموزش  را دریافت کرد
(دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶) ۱۰:۱۳

واحد آموزش شرکت پتروشیمی نوری موفق شد طی ممیزی خارجی که توسط شرکت SGS انجام پذیرفت ، گواهینامه استقرار استاندارد مدیریت آموزش(ISO10015) را دریافت کند.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری ، واحد آموزش شرکت پتروشیمی نوری موفق شد طی ممیزی خارجی که 14 و 15 بهمن ماه 96 توسط شرکت SGS انجام پذیرفت ، گواهینامه استقرار استاندارد مدیریت آموزش(ISO10015) را دریافت کند. 

براساس این گزارش در جلسه اختتامیه این ممیزی ، یکپارچگی و نظم حاکم بر سیستم ، همراستایی کلیه فرایندها با مدل کسب و کار ، شناسایی و ارتباطات با ذینفعان، آراستگی کم نظیر سایت و زیبایی فضای سبز مجتمع ، تعریف پروژه های مناسب به منظور بهبود مستمر، ارتقا بهره وری در حوزه های تولید و مصرف انرژی ، رعایت الزامات استانداردها و بطور اهم استقرار مناسب کلیه سیستم ها از جمله نکات مثبت و اقدامات مناسب شرکت پتروشیمی نوری بود که در این ممیزی از جانب ممیزان مورد تقدیر قرار گرفت.
شایان ذکر است استاندارد ISO10015 ، راهنمایی هایی را جهت یاری رساندن به سازمان ها به منظور شناسایی و تحلیل نیازهای آموزشی ، طراحی و برنامه ریزی آموزشی ، ارائه آموزش ، ارزشیابی نتایج آموزش و پایش و بهبود فرایند آموزش ارائه می نماید تا استقرار این استاندارد ،افزایش اثربخشی و کارآمدی فرایند آموزش در سازمان را در پی داشته باشد.

تعداد بازدید : ۱,۷۵۵