صادرات پتروشیمی نوری از مرز یک میلیارد دلار گذشت

صادرات پتروشیمی نوری از مرز یک میلیارد دلار گذشت
(دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶) ۱۲:۱۴

پتروشیمی نوری موفق شد از ابتدای سال 96 تا پایان دی ماه ، حدود 3،581 هزار تن انواع محصولات خود را به ارزش یک میلیارد و 35 میلیون دلار روانه بازارهای بین المللی کند.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های تولید محصولات آروماتیکی در دنیا ، توانست  از ابتدای سال 96 تا پایان دی ماه ، حدود 3،581 هزار تن انواع محصولات خود را به فروش برساند که از این مقدار ، 40 درصد آن سهم فروش داخل و 60 درصد به خارج از کشور صادر شده است .
این در حالیست که مجتمع نوری توانسته بود ، در ماههای آذر و دی ، بزرگترین و گسترده ترین تعمیرات اساسی خود از ابتدای راه اندازی تا کنون را به مدت 45 روز ، در جهت رفع تنگناها و افزایش راندمان تولید ، افزایش کیفیت و خلوص محصولات و به تبع آن دستیابی به سود آوری پایدار با موفقیت به پایان برساند .
شایان ذکر است، پتروشیمی نوری علاوه بر تأمین خوراک پتروشیمی های همجوار و همچنین نیاز داخل، مازاد محصولات تولیدی خود شامل پارازایلین، ارتوزایلین، رافینت و برش سنگین می باشد را به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس، هند، چین، کره جنوبی و ... صادر می نماید.

تعداد بازدید : ۱,۶۲۲