تاکید نوروززاده بر پیشگیری از حوادث در صنعت پتروشیمی

تاکید نوروززاده بر پیشگیری از حوادث در صنعت پتروشیمی
(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶) ۱۴:۰۹

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر اهمیت HSE و پیشگیری از حوادث در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، رضا نوروز زاده معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی امروز چهارشنبه(18 بهمن ماه) در دیدار با مدیران عامل هلدینگ های صنعت پتروشیمی در خصوص لزوم ارتقاء و بهبود عملکردهای HSE اظهار کرد: نقش واحد های ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل در صنعت پتروشیمی بسیار مهم و تعیین کننده است و در این مسیر باید با همکاری و تعامل این واحد ها را ارتقا داد.
وی افزود: هلدینگ ها نقشی تاثیر گذار و مهم در توسعه HSE دارند و باید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ ها راهبرد های مورد نظر را اجرایی کنند و تجهیزات و امکانات HSE ارتقا یافته و با خرد جمعی سطح آموزش را نیز در واحد های مختلف افزایش دهیم.
به گزارش خبرنگار نیپنا، رضا باغبانی سرپرست ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت HSE در مسیرتوسعه صنعت پتروشیمی اظهارکرد: برگزاری جلسه با مدیران هلدینگ ها با هدف ارتقای جایگاه HSE باید هر 3 ماه یک بار انجام شود و نتیجه اقدام های جاری بررسی شده و تصمصم گیری های لازم اتخاذ شود.
وی افزود: یکی از مواردی که بطور جدی نیاز به پیگیری دارد تجهیز پتروشیمی های فاز 2 عسلویه به امکانات لازم است و انتظار داریم که تصمیم گیری های انجام شده هر چه زودتر اجرایی شود.
باغبانی به همکاری مطلوب هلدینگ خلیج فارس و نیز نفت و گازپارسیان اشاره کرد وگفت: ازسایر هلدینگ ها انتظار داریم تا سطح همکاری های خود را HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزایش دهند.
سرپرست ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای توسعه واحد های HSE عسلویه و ماهشهر به عنوان دو قطب صنعت را مشخص کرده ایم و امید است که بزودی شاهد تامین کامل آنها با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی باشیم.

تعداد بازدید : ۱,۸۸۶