اتخاذ تدابیر لازم برای تامین پلی اتیلن مورد نیاز صنایع پایین دستی

اتخاذ تدابیر لازم برای تامین پلی اتیلن مورد نیاز صنایع پایین دستی
(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶) ۱۱:۲۴

همزمان با آغاز تعمیرات اساسی پتروشیمی مهر برنامه ریزی های لازم برای تامین پلی اتیلن سنگین مورد نیاز صنایع پایین دستی انجام شده است.

مسئول تنظیم بازاردفترصنایع پایین دستی پتروشیمی درگفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: تعمیرات اساسی پتروشیمی مهراز ۲۱ بهمن ماه شروع و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت .
مرضیه طهماسبی افزود: تدابیر لازم برای تامین نیاز داخل پلی اتیلن سنگین گرید f7000اندیشیده شده است و عرضه این ماده طبق روال گذشته ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگارنیپنا، مسئول تنظیم بازاردفترصنایع پایین دستی پتروشیمی چندی پیش با تاکید براین که با همکاری بورس کالای ایران نیازداخلی به محصولات پتروشیمی درحال تامین است گفت: بطورکامل تحولات بازار را رصد می کنیم و قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با درنظرگرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود .
طهماسبی تصریح کرد: شرایط بازار با توجه به روند معامله ها مثبت ارزیابی می شود و تعامل ایجاد شده میان دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی، مجتمع های پتروشیمی، بورس کالای ایران و نیز انجمن ها و تشکل ها سبب شده تا معاملات با شفافیت انجام شود.
وی با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفت : همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

تعداد بازدید : ۲,۱۸۷