مراسم تودیع ومعارفه رییس حراست شركت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد

مراسم تودیع ومعارفه رییس حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد
(شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۸:۵۷

مراسم تودیع ومعارفه رییس حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ، رییس سازمان حراست وزارت نفت ، مدیران شرکت و همکاران حراست عصر امروز شنبه 14 بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش نیپنا دراین مراسم رضا نوروززاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: تغییر وتحول همیشه وجوددارد ولی آنچه مهم است خدمت به مردم است و همه ما وظیفه داریم در هر سمت که باشیم زیر چتر این نظام به مردم خدمت کنیم .
وی ضمن تشکر از عباس بهشتی در مدت تصدی این مسئولیت برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه این مراسم علی اصولی رییس سازمان حراست وزارت نفت نیز ضمن تشکر از عباس بهشتی در طول مسئولیت 5 ساله در شرکت ملی صنایع پتروشیمی  با اشاره به مسئولیت جدید رضا دهقانی در این سمت اظهار امیدواری کرد :با توجه به نقش حراست در حفظ و صیانت از سرمایه های انسانی  ودارایی های مهم صنعت پتروشیمی انتظار می رود تعامل ،همکاری و هماهنگی با مدیریت عالی و دیگر مدیران آن مجموعه و گسترش حراست هوشمند با بکارگیری سامانه های حفاظتی مورد نظر نیز مورد توجه ویژه قرارگیرد .

رییس سازمان حراست وزارت نفت در ادامه با توجه به نقش موثر صنایع پتروشیمی در افزایش ثروت و اشتغالزایی در کشور  گفت:امیدوارم با تغییر جدید همچون گذشته بر ایجاد فضای امن و پشتیبانی قانونی حراستی و امنیتی در تعامل با واحدهای صنعتی واگذار شده و یا در حال واگذاری اهتمام جدی صورت گیرد .

رضا دهقانی رییس جدید حراست نیز با تببین نقش حراست در عرصه فرایندهای  سازمانی گفت :اعتقاد بنده بر این است که از نگاه حداقلی فراتر رویم و نگاه حداکثری داشته باشیم در این نگاه فراتر ،مجموعه حراست تمام توان خود را معطوف می کند که تمام فعالیتها را پیشگیرانه  و متعهدانه ادامه دهد و به اهداف عالی سازمان  خود نیز خواهد رسید .

وی ضمن تشکر از رییس اسبق حراست و آرزوی توفیق گفت: امیدوارم رسالتی که بر دوش ما است را بتوانیم به نحو احسن انجام دهیم .

عباس بهشتی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول تصدی این مسئولیت از همکاران خود تشکر و برای رییس جدید حراست آرزوی توفیق کرد.

درپایان این مراسم از عباس بهشتی  با لوح تقدیر و حکم مسئولیت جدید رضا دهقانی در مسئولیت رییس حراست توسط مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و رییس سازمان حراست  به ایشان اهداشد.

تعداد بازدید : ۱۱,۰۶۶