معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی:

افزایش 5 درصدی تولید محصولات پتروشیمی تا پایان سال 96

افزایش 5 درصدی تولید محصولات پتروشیمی تا پایان سال 96
(سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶) ۱۶:۰۴

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از افزایش 5 درصدی تولید محصولات پتروشیمی تا پایان سال 96 نسبت به پارسال خبر داد و گفت: در حال نزدیک شدن به ظرفیت اسمی تولید هستیم.

به گزارش نیپنا، سیدرضا نوروززاده امروز سه‌شنبه (10 بهمن ماه) در بیست‌‌وهشتمین اجلاس مدیران نگهداری و تعمیرات صنعت پتروشیمی، با بیان این مطلب افزود: امروز از برکت نیروهای متخصص و کارآمد ایرانی، شاهد توسعه در بخش‌های مختلف به ویژه در صنعت نفت هستیم و باید به این سرمایه‌های انسانی که کشور را با همه تنگناها، در مسیر توسعه قرار داده‌اند و سرمایه اصلی به شمار می‌روند، بیش از پیش توجه کنیم.
وی با اشاره به توسعه صنعت پتروشیمی، میزان تولید محصولات پتروشیمی را از ابتدای سال تاکنون ٤٤ میلیون تن اعلام و اظهار کرد: پیش بینی می‌کنیم تولید محصولات پتروشیمی در پایان سال ٩٦ نسبت به سال ٩٥، پنج درصد رشد را تجربه کند.
معاون وزیر نفت یادآور شد: به این ترتیب در حال نزدیک شدن به ظرفیت اسمی تولید هستیم.
وی تامین خوراک، امور فرآیندی و نگهداری و تعمیرات را از بخش‌های حائز اهمیت در صنعت پتروشیمی عنوان کرد و گفت: در حوزه فرآیندها و نگهداری و تعمیرات نیز باید کارها را با اتکا به توان نیروی انسانی متخصص پیش ببریم.
بیست‌‌وهشتمین اجلاس مدیران نگهداری و تعمیرات صنعت پتروشیمی امروز سه‌شنبه (10 بهمن ماه) با حضور حبیب‌اله بیطرف و سیدرضا نوروززاده، معاونان وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و پتروشیمی برگزار شد.

تعداد بازدید : ۲,۰۰۸