دریافت گواهینامه پروژه سبز از بنیاد جهانی انرژی و جامعه مدیریت سبز اروپا

دریافت گواهینامه پروژه سبز از بنیاد جهانی انرژی و جامعه مدیریت سبز اروپا
(شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶) ۱۱:۲۴

پتروشیمی زاگرس موفق شد در فرآیند ارزیابی پروژه های سبز، حائز امتیاز کافی شده و گواهینامه پروژه سبز را از بنیاد جهانی انرژی دریافت کند.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، هجدهمین دوره جوایز ملی بنیاد جهانی انرژی هفته گذشته در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، با معرفی پروژه احداث پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی شرکت پتروشیمی زاگرس به کار خود خاتمه بخشید.

بر اساس این گزارش ، پروژه احداث پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی شرکت پتروشیمی زاگرس موفق شد در فرآیند ارزیابی پروژه های سبز، حائز امتیاز کافی شده و گواهینامه پروژه سبز را از بنیاد جهانی انرژی دریافت نماید.

بنیاد جهانی انرژی در 30 سال گذشته به بزرگترین و معتبرترین مرجع ارزیابی و حمایت‏ کننده از طرح ‏های محیط زیستی با بیش از 180 کشور عضو بدل شده، و بزرگترین طرح ‏های محیط زیستی از سوی سازمان ملل به منظور نظارت به این بنیاد سپرده می ‏شود.

در این ارزیابی طرح ها و پروژه های ارسالی در سه مرحله و بر اساس منطق مشخص در چهار زمینه محیط زیست، مالی، اجتماعی و فن آوری مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس بلوغ کسب شده، حائز شرایط دریافت گواهینامه و تندیس از سوی بنیاد جهانی انرژی و جامعه مدیریت سبز اروپا می شوند.

تعداد بازدید : ۲,۱۲۳