افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی بلژیک با مشارکت ژاپنی ها

افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی بلژیک با مشارکت ژاپنی ها
(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۲:۵۸

ژاپنی ها ظرفیت تولیدذرات فوم انبساطی پلی اتیلن و پلی پروپیلن بلژیک را افزایش می دهند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، شرکت کانیکا کورپوریشن (Kaneka Corp.)، مستقر در توکیو ژاپن، اعلام کرد که در نظر دارد ظرفیت تولید ذرات فوم انبساطی پلی اتیلن و پلی پروپیلن (PE and PP expanded particle foams) خود را در اروپا افزایش دهد.

این طرح توسعه ای در مجتمع شرکت کانیکا واقع در وسترلو (Westerlo) بلژیک هزینه ای معادل 15 میلیون یورو در بر خواهد داشت و ظرفیتی تولید محصولاتی را که تحت برندهای Eperan و Eperan-PP عرضه می شوند؛ افزایش می دهد.

پروژه یادشده شامل ساخت تعدادی تاسیسات جدید برخوردار از فناوری های نوین با کنترل پذیری فرآیند بهینه (optimal process controllability) است. انتظار می رود عملیاتی شدن کامل این تاسیسات تا اوایل سال 2019 میلادی محقق شود.

بر اساس اعلام شرکت کانیکا، طرح توسعه ای اخیر همراستا با سرمایه گذاری های پیشتر اعلام شده این شرکت در تایلند و سایت های تولید فعلی در ژاپن، چین و مالزی برای تحکیم ساختار جهانی عرضه محصولات شرکت کانیکا اجرایی می شود.

این شرکت در ماه اوت سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که مجتمعی جدید را برای تولید فوم پلی الفین انبساطی در رایونگ تایلند احداث می کند.

مجتمع در نظر گرفته شده برای تایلند با ظرفیت تولیدی معادل سه هزار تن در سال، قرار است در ماه سپتامبر سال 2018 میلادی به بهره برداری برسد. تولیدات آن به عرضه در بازار منطقه جنوب شرق آسیا و هند اختصاص می یابد.

دو محصول Eperan و Eperan-PP feature که قرار است در بلژیک به تولید برسند؛ از خواص مطلوبی نظیر قابلیت جذب شوک (shock absorption)، استحکام ساختاری (structural strength)، مقاومت شیمیایی و شکل پذیری برخوردارند.

 

تعداد بازدید : ۱,۵۸۹