برای اولین باردر ایران:

تولید گریدهای جدید پلی استایرن مجتمع تخت جمشید پارس تحت لیسانس رسمی تویوی ژاپن

تولید گریدهای جدید پلی استایرن مجتمع تخت جمشید پارس تحت لیسانس رسمی تویوی ژاپن
(یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶) ۱۵:۴۲

تولید دو گرید جدید پلی استایرن معمولی در مجتمع پتروشیمیایی تخت جمشید پارس عسلویه با موفقیت آغاز شد .

به گزارش نیپنا  به نقل از روابط عمومی تخت جمشید پارس، تولید دو گرید جدید پلی استایرن معمولی در مجتمع پتروشیمیایی تخت جمشید پارس عسلویه با هدف متنوع سازی سبد تولید با تلاش بی وقفه مدیران و کارشناسان شرکت و با تائید حضوری کارشناسان ژاپنی شرکت تویو با موفقیت آغاز شد .کاربرد اصلی گریدهای تولید شده جدید عمدتا" موارد اکسترود شده و تولید XPS می باشد و به طور برجسته ای به عنوان عایق در ساختمان ها و صنعت ساخت و ساز،مصارف الکتریکی و لوازم خانگی استفاده می شود.
لازم به اشاره است محصولات تولید شده از نظر کیفیت قابل رقابت با مشابه خارجی بوده و قابلیت عرضه در بازارهای بین المللی مطابق با استانداردهای جهانی را دارا می باشد .
شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه یکی از نمونه های موفق مشارکت خارجی در کشور می باشد که علی رغم تحریم های ظالمانه بر صنایع پتروشیمی ایران توانسته تولید گریدهای جدید را با حضور کارشناسان ژاپنی به انجام رساند و این در حالیست که این امر پس از تحریم توسط هیچ شرکت پتروشیمی صورت نگرفته است .
دریافت لیسانس رسمی تویوی ژاپن توسط مجتمع تخت جمشید پارس
با وجود مشکلات تحریم و عدم همکاری شرکت های معتبر بین المللی در صنعت پتروشیمی با مذاکرات متعدد و تلاش مدیران، این مجتمع موفق به اخذ لیسانس رسمی از شرکت تویو ژاپن گردید.
با دریافت این لیسانس، فاصله محصولات تولیدی این شرکت با محصولات تولیدی کشورهای توسعه یافته به حداقل رسیده و قابلیت صادرات و ورود کالا به بازارهای جهانی افزایش می یابد .
اضافه می شود دریافت لیسانس دستیابی به دانش فنی فرآیندها، بهینه سازی، رفع موانع و مشکلات جهت نیل به ظرفیت اسمی، بهبود کمی و کیفی محصولات ، افزایش راندمان،کاهش آلاینده های محیطی ، رفع موانع و مشکلات جهت کاهش مصرف انرژی و...را فراهم خواهد ساخت.

تعداد بازدید : ۲,۴۹۲