خرید یک مجتمع تولید مستربچ اسپانیا از سوی امریکا

خرید یک مجتمع تولید مستربچ اسپانیا از سوی امریکا
(شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶) ۱۰:۰۰

شاخه تولید مستربچ شرکت پلی وان ایالات متحده به اروپا گسترش یافت و این شرکت یک مجتمع تولید کننده این محصول را در اسپانیا خرید.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت تولیدکننده انواع پلاستیک و رزین پلی وان (PolyOne) ایالات متحده مستقر در اوون لیک اوهایو سال 2018 میلادی را با کسب مالکیت دیگری این بار در اسپانیا آغاز کرد.
این شرکت در تاریخ دوم ژانویه سال جاری میلادی اعلام کرد که مالکیت گروه تولید مستربچ آی کیو ای پی (IQAP Masterbatch Group) اسپانیا را که یک شرکت خصوصی تولیدکننده رنگدانه های ویژه و انواع افزودنی (specialty colorants and additives) به شمار می رود؛ بدست آورده است. گروه یادشده مشتریانی در سراسر قاره سبز دارد.
بر اساس این گزارش گروه آی کیو ای پی در لس ماسیس د رودا (Les Masies de Roda) بارسلونا واقع است. این شرکت در سال 1979 میلادی توسط خاوریر روبیرا بینان گذاشته شد. هنوز جزیات بیشتری از این قرارداد واگذاری منتشر نشده است.
گفته می شود این شرکت اسپانیایی فروش سالانه ای معادل 40 میلیون یورو دارد.
بازارهای هدف گروه آی کیو ای پی شامل صنایع حمل و نقل، بسته بندی، تولید کالاهای مصرفی، سیم و کابل و انواع منسوجات است. این گروه دو سایت تولید و یک آزمایشگاه فناوری (technology lab) در اسپانیا و تعدادی تاسیسات تولید اضافی در جمهوری چک دارد.
مجتمع تولید آی کیو ای پی در چک واقع در تابور در جنوب منطقه بوهمیا این کشور از ظرفیت تولید سالانه سه هزار تن کنسانتره رنگ و افزودنی (color concentrates and additives) برخوردار است.

تعداد بازدید : ۱,۱۱۹