تامین کامل تقاضای PVC مورد نیاز صنایع پایین دستی

تامین کامل تقاضای PVC مورد نیاز صنایع پایین دستی
(دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶) ۱۰:۵۶

عرضه PVC ازسوی پتروشیمی بندرامام با توجه به نیاز بازار براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: پتروشیمی بندر امام اورهال واحد PVC خود را به سال آینده موکول کرده است و با همکاری این شرکت برنامه ریزی لازم برای تامین نیازهای صنایع پایین دستی انجام شده است.
مرضیه طهماسبی افزود: با پایان اورهال مجتمع های پتروشیمی نوری و اروند در هفته های آتی، عرضه محصولات این دو مجتمع به حالت عادی باز خواهد گشت وبه ویژه با شروع تولید پتروشیمی نوری و افزایش خوراک پتروشیمی پلی پروپیلن جم ،نیازهای صنایع پایین دستی به پلی پروپیلن تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.
وی با تاکید بر این که با همکاری بورس کالای ایران و نیز مجتمع های پتروشیمی نیازداخلی به محصولات پتروشیمی با توجه به نیازها درحال تامین است گفت: بطورکامل تحولات بازار را رصد می کنیم و قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با درنظرگرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.
به گزارش نیپنا، وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

تعداد بازدید : ۲,۴۶۰