‍ برگزاری کنفرانس تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی بندرامام

‍ برگزاری کنفرانس تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی بندرامام
(دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶) ۰۹:۳۷

اولین کنفرانس تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام برگزار می گردد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام،این پتروشیمی در روزهای 7 و 8 اسفند ماه سال جاری با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اداره کل نظام مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نفت میزبان اولین دوره کنفرانس تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی صنایع پتروشیمی با حضور معاونان وزیر نفت در امور پتروشیمی و مهندسی پژوهش و فناوری می باشد.
سرمایه گزاری های بسیاری در زمینه ساخت و توسعه زیر ساخت های کشور مانند مجتمع های پتروشیمی ، پالایشگاه ها و غیره انجام شده است در همین راستا این کنفرانس با هدف حفظ و نگهداری مناسب از سرمایه های ملی ، افزایش بازدهی سرمایه و سود آوری ، حفظ و پایداری سرمایه گزاری و همچنین کاهش پیامد های زیست محیطی و اجتماعی برگزار خواهد شد.
گفتنی است در راستای این کنفرانس مسابقه مقاله نویسی در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا 20 دی ماه سال جاری ارسال نمایند و با بررسی کمیته داوران کنفرانس مذکور اسامی مقالات منتخب تا 20 بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.
شایان ذکراست در اولین کنفرانس تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی برنامه و راهکارهای کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تدوین خواهد شد و همچنین اقدامات دیگری به منظور استقرار و ادامه کنفرانس های مدیریت دارایی های فیزیکی انجام خواهد پذیرفت.

تعداد بازدید : ۲,۵۹۸