راه اندازی خط اکستروژن پلی پروپیلن جدید سابک در هلند

راه اندازی خط اکستروژن پلی پروپیلن جدید سابک در هلند
(شنبه ۲ دی ۱۳۹۶) ۱۰:۲۳

شرکت پتروشیمی سابک عربستان سعودی به تازگی یک تاسیسات اکستروژن پلی پروپیلن جدید را در خیلین (Geleen) هلند راه اندازی کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، تاسیسات یادشده که از فناوری پیشگامانه ای بهره می برد؛ قرار است تولیدکننده محصولات پلی پروپیلنی (PP) و کوپلیمرهای پلی پروپیلن (PP copolymers) نسل جدید سابک با هدف تامین فزاینده تقاضا برای کاربردهای نیازمند سبکی (lightweight applications) در صنایعی نظیر بسته بندی، لوازم خانگی، اتوموبیل و مراقبت های بهداشتی باشد.
بر اساس این گزارش ، سابک در تاریخ 18 دسامبر عنوان کرد: این تاسیسات از درجه بالایی از خودکاری (high-automated) برخوردار است و با ارائه راه حل های نوین، نیازهای متغیر بازار برای پلیمرهای تازه را پاسخگو خواهد بود.
شوئرد زادمه، رئیس شاخه پلی پروپیلن اروپایی سابک، می گوید: خط اکستروژن جدید نشانی از تعهد سابک به وعده خود مبنی بر ارائه فناوری های تازه به مشتریان خود برای تولید محصولات ضامن موفقیت آن ها محسوب می شود.
بنا بر اعلام سابک، همواره تقاضای رو به افزایشی برای فناوری هایی که از لحاظ هزینه بهره وری بالایی دارند و در تطابق با آیین نامه های جاری در صنعت پتروشیمی هستند؛ وجود دارد.
لادا کورلسه، رئیس شاخه جهانی پلی پروپیلن سابک، اظهار داشت: سرمایه گذاری جدید فرصت های فراوانی را برای تولید مواد با راندمان و کارایی بالاتر فراهم می سازد و موفقیت بلندمدت ما و مشتریانمان را تضمین می کند.

تعداد بازدید : ۱,۵۴۷