تقدیر از کار جمعی کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

تقدیر از کار جمعی کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۳

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد از موفقیت کار تیمی در امور معنوی (مسئولیت اجتماعی) و سازمانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طی مراسمی با حضور مدیران ارشد از موفقیت کار تیمی در امور معنوی (مسئولیت اجتماعی) و سازمانی تقدیر به عمل آمد.
عصر (شنبه 25 آذر ماه 1396) طی مراسمی از اعضای موکب حضرت علی اکبر (ع) و اعضای تیم سازمان در پنجمین دوره توانمند سازی در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر به عمل آمد.
این مراسم با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان و معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در تالار آفرینش برگزار شد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این دو گروه، گفت: این دو گروه هر کدام به نوعی باعث افتخار آفرینی برای سازمان شده اند؛ گروهی مردمی که از سال گذشته با نام موکب حضرت علی اکبر (ع) شکل گرفته و گروهی که برای گذراندن دوره ی کارگاهی و تمرین ستادی پدافند غیرعامل با نام فکه نامگذاری شد و کار تیمی را تجربه کردند.
سید امید شهیدی نیا، اربعین حسینی را فرصتی برای خدمتگزاری به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) دانست و ادامه داد: اعضای موکب حضرت علی اکبر (ع) امسال نیز مثل سال گذشته فعالیتی منسجم را با روحیه جهادی انجام دادند و پس از اتمام این فعالیت، با همان روحیه جهادی سریعا به کمک زلزله زدگان هم وطن خود شتافتند.
وی افزود: امیدواریم این روحیه فداکاری و ایثار را با خود حفظ کنید تا با انتقال آن به تمامی بدنه ی سازمان، هم موجب افزایش عملکردهای سازمانی شود و هم برای امداد رسانی های انسانی همواره آماده باشیم.
شهیدی نیا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از توانمندی تیم سازمان در کسب مقام نخست بین شرکتهای حاضر در پنجمین دوره توانمند سازی پدافند غیرعامل، گفت: این رقابتها برای افزایش انگیزه در یادگیری بیشتر بود و تیمها به هم نزدیک بودند.
وی کسب موفقیت را بدون انجام کار تیمی و تعامل بین اعضای تیم غیر ممکن عنوان کرد و چینش افراد در نقشهای مناسب، استفاده از خرد جمعی در انجام کارخواسته ها و حس همدلی و انسجام را از شاخصه های برتری تیم بر رقبای خود دانست و افزود: این تجربه برای سازمان ما بارقه ی امیدی است تا بدانیم که در آینده نیز میتوان از این انرژی و هم افزایی برای پیشبرد امور و رسیدن به راه حل هایی که ما را در تحقق اهداف کمک کند، استفاده کرد.
در پایان این جلسه، لوح تقدیر به نمایندگان هر دو گروه اهدا شد.

تعداد بازدید : ۱,۴۶۸