صنعت پتروشیمی کره روی ریل سود آوری

صنعت پتروشیمی کره روی ریل سود آوری
(یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶) ۰۹:۴۴

شرکت پتروشیمی اس کی اینچئون کره جنوبی رکوردی جدید در سودآوری را به ثبت رساند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی کوریا هرالد (koreaherald)، انتظار می رود سود عملیاتی شرکت پتروشیمی اس کی اینچئون کره جنوبی (SK Incheon Petrochem) امسال رکورد تازه ای را ثبت کند. سود پیش بینی شده عمدتا به رشد فروش محصولات پاراکسیلنی (PX products) این شرکت که در تولید منسوجات پلی استری و بطری های پلاستیکی کاربرد دارند؛ مربوط می شود.
مقامات شرکت اس کی اینچئون پیش بینی می کنند که سود عملیاتی آن ها امسال از رکورد ثبت شده در سال گذشته میلادی فراتر رود. واحد پتروشیمی شرکت اس کی اینوویشن پارسال سود عملیاتی سالانه 374 میلیارد و 500 میلیون وون (معادل 344 میلیون و 200 هزار دلار) را گزارش کرد.
از آغاز سه ماهه سوم سال 2017 میلادی، سود عملیاتی این شرکت به 256 میلیارد و 100 میلیون وون رسید که پایین تر از رقم ثبت شده برای پارسال یعنی 315 میلیارد و 400 میلیون وون است.
با این حال منابع صنعتی می گویند: انتظار می رود که با افزایش حاشیه سود تولید محصولات پاراکسیلنی و رشد فروش پتروشیمی این شرکت، سود عملیاتی نهایی امسال اس کی اینچئون از رقم ثبت شده برای سال 2016 میلادی فراتر رود.
برپایه این گزارش ، همچنین پیش بینی می شود که درآمد این شرکت از محل فروش محصولات پاراکسیلنی در سال آینده میلادی نیز در صورت رشد حاشیه سود یا ثابت ماندن در سطح فعلی، همچنان ادامه یابد.

تعداد بازدید : ۲,۴۷۵