مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس :

تاکیدبر لزوم رعایت استاندارد های hse در صنعت پتروشیمی

تاکیدبر لزوم رعایت استاندارد های hse در صنعت پتروشیمی
(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۲۰

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بر لزوم رعایت دقیق الزام های ایمنی در اجرای برنامه های تعمیرات اساسی مجتمع های پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس ،مدیرعامل این شرکت صبح امروز سه شنبه ( ۲۱ آذر ماه )ضمن بازدید از مراحل انجام تعمیرات اساسی در شرکت پتروشیمی نوری در منطقه عسلویه بر لزوم رعایت دقیق الزام های ایمنی در اجرای برنامه های تعمیرات اساسی این مجتمع تاکید ویژه کرد.
وی افزود : من در بازدید از روند تعمیرات اساسی این مجتمع عملا تفکر سیستمی را در این مجتمع دیدم و این مجتمع در این راه سرآمد و پیشگام است.
نژادسلیم افزود : در رعایت استاندارد های اچ اس ای هیچکس حق اغماض ندارد و باید مانند نماز به آن الزام داشته باشید حتی به قیمت دیرتر انجام شدن تعمیرات حق ندارید ایمنی را نادیده بگیرید.
وی پس از بازید از پتروشیمی نوری گفت من بعد از بازید به توانمندی شما مخصوصا در بحث رعایت ایمنی اعتماد پیدا کردم و تلاش کنید تمام برنامه ها بدون حادثه به پایان برسد.
این مقام مسئول تاکید کرد: فعالیت های انجام شده مستند شده و نقاط قوت و ضعف این کارها تحلیل و برای تجربه در اختیار دیگران قراربگیرد.
همچنین در این بازدید طاهری مدیرعامل مجتمع پتروشیمی نوری با اشاره به اینکه امروز بیست و یکمین روز تعمیرات اساسی مجتمع است اظهار امیدواری کرد که تمامی کارها طبق برنامه انجام شود.
مدیرعامل پتروشیمی نوری تصریح  کرد: در اجرای برنامه تعمیرات اساسی مجتمع موضوع ایمنی و اج اس ای بطور دقیق مورد توجه قرار دارد.

تعداد بازدید : ۲,۲۶۳