برگزاری جلسه هم اندیشی هشتمین دوره جایزه تعالی

برگزاری جلسه هم اندیشی هشتمین دوره جایزه تعالی
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۱۵

دومین جلسه هم‌اندیشی هشتمین دوره جایزه تعالی باحضور شورای سیاستگذاری و نمایندگان مدیران شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، ثبت نام هشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی از خرداد ۹۶ آغاز شده ‌است و جلساتی بصورت مستمر برای هم اندیشی و اخذ بازخورد شرکت ها از روند ارزیابی و برگزاری جایزه و بهبود گام به گام درمسیر تعالی برگزار می‌شود.
روند برنامه های شورای سیاست گذاری جایزه تعالی برای ارتقا توان دانشی ارزیابان شامل برگزاری دو دوره آموزشی درتهران و دو دوره درعسلویه و ماهشهر خواهد بود. دوره های IAT برای ارزیابان با حضوراساتیدی که دارای مدرک بنیاد اروپایی EFQM یا مدل تعالی هستند خواهد بود و علاوه برآن دوکارگاه آموزشی برای انتقال تجارب سرارزیابان و انتقال داشته های دانشی خواهد بود.
تور تعالی ازدیگر برنامه های این دوره خواهد بود که ارزیابان پیش از آغاز روند ارزیابی درچهار تور تعالی برای آشنایی بیشتر با معیار های منابع انسانی و مدیریت دانش حضورخواهند داشت این تورها از دو شرکت خارج از حوزه پتروشیمی یعنی ساپکو و فولاد مبارکه و دو شرکت داخلی پتروشیمی رازی و پتروشیمی آریاساسول خواهد بود که زمان آن متعاقبا به ارزیابان اعلام می شود.
گفتنی است که بعد از ارزیابی ها که تا ۲۰ بهمن ماه انجام خواهد شد برترین شرکت ها در جشن جایزه تعالی در پنجم اسفند معرفی و تقدیر خواهند شد و ۶ شرکت برتر پتروشیمی برای ارزیابی به دبیرخانه جایزه نفت معرفی می شوند.
تشکیل کمیته ارزیابی برای برنامه‌ریزی بهتر و زمان بندی بازدیدها، دریافت و توزیع اظهارنامه به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه جایزه و ایمیل، سنجش توانمندی ارزیابان و سرارزیابان و اعطای گواهینامه حضور به تمام نمایندگان شرکت ها و ارزیابانی که در دوره ها و کارگاه ها شرکت می کنند و در نهایت ارائه کتابچه راهنمای جایزه تعالی برای کمک به ارزیابان از نو آوری های این دوره نسبت به دوره های قبل است.
بر پایه این گزارش ، در پایان نمایندگان شرکت ها پرسش های خود را مطرح کردند و عباس زاده دبیر شورای سیاستگذاری هشتمین جایزه تعالی به سوالات پاسخ داد.

تعداد بازدید : ۲,۶۲۵