تولید تجاری در یک مجتمع جدید تولید استایرن مونومر در چین

تولید تجاری در یک مجتمع جدید تولید استایرن مونومر در چین
(یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۰:۲۶

تولید تجاری در مجتمع تولید استایرن مونومر شرکت چینگ دائو هائیوان کمیکال با ظرفیت سالانه 500 هزار تن، دسامبر امسال آغاز شود.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، منابع بازار به تازگی اعلام کردند که شرکت چینگ دائو هائیوان کمیکال (Qingdao Haiwan Chemical) پیش بینی می کند که تولید تجاری در مجتمع تولید استایرن مونومر (SM) این شرکت با ظرفیت سالانه 500 هزار تن، در دسامبر امسال در استان شاندونگ چین واقع در شرق این کشور آغاز شود.
بر اساس این گزارش ، در حال حاضر تمامی تاسیسات مورد نیاز در مجتمع یادشده نصب شده اند و این شرکت انتظار دارد که تولید تجاری از ماه دسامبر سال جاری میلادی کلید بخورد.
این در حالیست که عملیات تولید در این مجموعه که قرار بود از اوایل ژوئیه 2017 آغاز شود؛ امسال  به دلایلی  به تعویق افتاد. پس از تصمیم برای تغییر تاریخ ابتدا قرار بود این مجتمع در ماه سپتامبر شروع به کار کند که برخی از ممانعت های زیست محیطی راه اندازی آن را به پایان سال موکول کرد.
شرکت چینگ دائو هائیوان همچنین یک مجتمع تولید سدیم هیدروکسید با ظرفیت 300 هزار تن ، یک واحد تولید مونومر وینیل کلراید با ظرفیت 400 هزار تن و یک مجتمع تولید پلی وینیل کلراید با ظرفیت 300 هزار تن در سال را در همین سایت اداره می کند.
به علاوه این شرکت در نظر دارد یک مجتمع تولید پلی استایرن با ظرفیت 200 هزار تن در سال را در همین محل احداث کند. بنا بر اعلام چینگ دائو هائیوان، این مجتمع تولیدکننده هر دو گونه پلی استایرن مورد استفاده برای کاربردهای عمومی (general purpose) و مقاوم به ضربه (high impact polystyrene) خواهد بود.

تعداد بازدید : ۱,۷۱۱