پایان تعمیرات اساسی فاز یک پتروشیمی پردیس

پایان تعمیرات اساسی فاز یک پتروشیمی پردیس
(یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۳۰

با انجام تعمیرات اساسی فاز یک پتروشیمی پردیس طی زمان برنامه ریزی شده، این فاز دوباره وارد مدار تولید اوره و آمونیاک شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس مهندس عزیز تقی زاده رئیس واحد آمونیاک فاز یک پتروشیمی پردیس  با اشاره به انجام تعمیرات اساسی در فاز یک شرکت پتروشیمی پردیس گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تعمیرات اساسی در واحدهای آمونیاک و اوره فاز یک پتروشیمی پردیس از نیمه دوم مهرماه آغاز شد و در کنار آن تعویض کاتالیست دو راکتور نیز در برنامه قرار گرفت.
مهندس تقی زاده افزود: همزمان با تعمیرات اساسی پیش بینی شده، بخش هایی از کمپرسور سنتز، پمپ های توربین و سایر سیستم هایی که در حالت عادی قابلیت تعمیر نداشتند، بازبینی و رفع ایراد شدند.
وی با بیان اینکه روند تعمیرات با موفقیت همراه بوده است افزود: بازرسی فنی از بخش های مختلف نظیر کوره ها، راکتورها، برج های تقطیر، مخازن، بازرسی از لوله های قسمت های مختلف، بازرسی و چک روتین موتورها، سوئیچ ها، ایستگاه های برق، بازرسی و کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق و انجام اصلاحات فنی از دیگر اقدامات انجام شده در زمان تعمیرات اساسی می باشد.
رئیس واحد آمونیاک فاز یک پتروشیمی پردیس گفت: ۱۰۸.۱۲۲ نفر ساعت نیرو در انجام این مرحله از تعمیرات مشارکت داشتند.
وی در پایان با تقدیر از همکاری کلیه واحدهای مشارکت کننده در دوره تعمیرات گفت: با اتمام تعمیرات اساسی، فاز یک پتروشیمی پردیس هم اکنون در مدار تولید قرار گرفته است.

تعداد بازدید : ۳,۲۳۰