بهره گیری مجارستان از دانش فنی تیسن کروپ

بهره گیری مجارستان از دانش فنی تیسن کروپ
(سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۴۲

مجارستان با هدف متنوع سازی سبد تولید محصولات پتروشیمی خود بزودی تولید چند محصول جدید را آغاز خواهد کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ، شرکت پتروشیمی ام او ال (MOL) مجارستان به تازگی قراردادی جدید را با شرکت تیسن کروپ سولوشنز (Thyssenkrupp Solutions)، مستقر در تایلند، برای تولید پلی اتر پلی ال (polyether polyols) و پروپیلن گلایکول (propylene glycol) به امضاء رساند. طرح یادشده بخشی از پروژه بزرگ پلی ال (Polyol Project) این شرکت به شمار می رود.
شرکت ام او ال اعلام کرد: به دنبال تصمیم این شرکت در ماه ژوئیه برای ورود به قراردادهایی با ایوونیک (Evonik) آلمان و تیسن کروپ اینداستریال سولوشنز (Thyssenkrupp Industrial Solutions) برای تولید پروپیلن اکساید (propylene oxide)، اکنون این قراردادها نهایی شده است.
این طرح، بنا به اعلام ام او ال، بزرگترین پروژه سرمایه گذاری این شرکت در بازه زمانی سال های 2017 تا 2021 میلادی خواهد بود که با هدف پیش راندن ام او ال در طول زنجیره ارزش پتروشیمی به سوی تولیدات نیمه- آماده (semi-commodity) و محصولات شیمیایی ویژه (speciality chemical) اجرایی می شود.
قرارداد واگذاری لیسانس جدید با شرکت تیسن کروپ سولوشنز یک رویداد مهم و نقطه عطف در فعالیت های ام او ال به شمار می رود و گام های تکنولوژیکی مورد نیاز برای تبدیل پروپیلن- اکسید به پلی اتر پلی ال و پروپیلن گلایکول را پوشش می دهد.
این قرارداد شامل خرید لیسانس فناوری، پکیج طراحی فرایند و عملیات مهندسی واحدهای تبدیل پروپیلن- اکساید به پلی اتر پلی ال و پروپیلن گلایکول است.


تعداد بازدید : ۲,۱۱۸