سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسیر تعالی

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسیر تعالی
(یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶) ۱۵:۵۶

فصل جدید فعالیت های تعالی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با برگزاری نخستین دوره بازآموزی مفاهیم مدل تعالی EFQM آغاز شد.

به گزارش نیپنا  با ورود سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به فصل جدید فعالیت های تعالی دهنده خود، نخستین دوره بازآموزی مفاهیم مدل تعالی EFQM توسط علی ربانی مدیر تعالی این سازمان برگزار شد.
در این دوره آموزشی فشرده که به مدت 3 ساعت اجرا شد، مفاهیم مدل تعالی با بررسی کلیات مدل و تمرکز بر روی مفاهیم بنیادین مدل، مرور و با ارایه مثال های کاری به شرکت کنندگان ارائه شد.
مدیر تعالی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امیدوار است با مشارکت بیشتر مدیران و روسا که نقش الگو و پیش ران سیستم ها را دارند جاری سازی فرهنگ تعالی با سرعت بیشتری در بخش های سازمان انجام شود.
این مدیریت در ادامه جلسه دوم را نیز با تمرکز بر روی معیارهای مدل و منطق رادار تشکیل خواهد داد. تشکیل تیم های تعالی و همسویی حاصل از برگزاری دوره، خودارزیابی و تهیه اظهار نامه برای دبیرخانه جایزه و احصا نقاط قوت و قابل بهبود در دستور کار آتی این واحد قرار دارد.
ربانی اظهار امیدواری کرد که با اجرای پروژه های بهبود شاهد حرکت موثرتر سازمان در مسیر تعالی با دست یابی متوازن تر به نتایج برجسته و اهداف و استراتژی های تعیین شده باشند.

تعداد بازدید : ۲,۳۴۶