ابتکار زیست محیطی پتروشیمی بوریالیس در جنوب شرق آسیا

ابتکار زیست محیطی پتروشیمی بوریالیس در جنوب شرق آسیا
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۰۰

این طرح با هدف مشارکت این شرکت در پیشگیری از گسترش زباله های پلاستیکی دریایی و حفظ سلامت اقیانوس ها تنظیم شده است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، شرکت صنایع شیمیایی اتریشی بوریالیس اتریش به تازگی طرحی ابتکاری را برای سرعت بخشیدن به مدیریت پسماند محصولات پتروشیمی در جنوب شرق آسیا معرفی کرد.
بر اساس این گزارش در حاشیه کنفرانس اقیانوس های ما (Our Oceans Conference) که در روزهای پنجم و ششم اکتبر امسال با سازماندهی بوریالیس در مالتا برگزار شد؛ این تولیدکننده پلی الفین اتریشی از پروژه چهار میلیون یورویی خود موسوم به استاپ (STOP) رونمایی کرد. این طرح با هدف مشارکت این شرکت در پیشگیری از گسترش زباله های پلاستیکی دریایی (marine plastic debris) و حفظ سلامت اقیانوس ها تنظیم شده است.
این ارزیابی امکان همکاری با دولت های محلی برای ارائه خدمات کارشناسی و حمایتی به منظور ارتقاء سیستم های مدیریت پسماند و دستیابی به سامانه هایی با میزان نشت صفر (zero-leakage pathway) همراه با افزایش نرخ بازیابی پلاستیک ها، ایجاد فرصت های شغلی جدید و توجه بیشتر به سلامت عمومی را مورد مطالعه قرار داد.
بر اساس اعلام بوریالیس، یک رشته مطالعات کارشناسی و امکان سنجی برای ارزیابی این موضوع در فاصله ماه های ژوئیه و سپتامبر در اندونزی صورت گرفت.
نخستین همکاری با شهرهای هدف در جنوب شرق آسیا که از سوی شرکای جهانی و منطقه ای تامین اعتبار می شود؛ در سال 2018 میلادی کلید می خورد.

تعداد بازدید : ۱,۶۷۲