افزایش تقاضا برای خرید 3 محصول پتروشیمی در بورس کالا

افزایش تقاضا برای خرید 3 محصول پتروشیمی در بورس کالا
(پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶) ۰۹:۳۲

بورس کالای ایران دیروز میزبان معامله محصولات مختلف بود و درگروه محصولات شیمیایی در آخرین روز معاملاتی هفته ، زایلین مخلوط، منواتیلن گلایکول و اورتوزایلین با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

 به گزارش خبرنگار نیپنا،حجم معاملات محصولات شیمیایی در بورس کالای ایران دیروز  ۱۱ هزار و ۷۰۹ تن رقم خورد ودر مجموع، عرضه ها ۱۷ هزار و ۸۰۴ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۳ هزار و ۴۸۰ تن بود.

 بر اساس این گزارش، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام با عرضه ۷۰۰ تن ۹۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۲۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۶۰۲ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۴۰۷ تن عرضه، ۵۷۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۲۰۶ و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۶۷ تومان رقم خورد.

اورتوزایلین پتروشیمی برروزیه هم با ۱۲۰۰ تن عرضه ۲۴۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۷۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۱۹ تومان رقم خورد.

در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید، مارون و فرسا شیمی با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

برپایه این گزارش ، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید، منومر وینیل استات پتروشیمی شازند، آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه و بنزن پتروشیمی بندرامام هم با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

همچنین دی اتیل گلایکول پتروشیمی مارون، استایرن منومر پتروشیمی پارس، کریستال ملامین پتروشیمی خراسان و اسیداستیک پتروشیمی فن آوران دیروز وارد سیستم مچینگ شدند.


تعداد بازدید : ۱,۹۳۹