ایران یکی از پیشتازان توسعه پتروشیمی در جهان

ایران یکی از پیشتازان توسعه پتروشیمی در جهان
(دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۰۴

شرکت های ایتالیایی با توجه به رشد صنعت پتروشیمی ایران می توانند همکاری های آتی را گسترش دهند.

آلفئو بوناتو، مدیر فروش شرکت بائوزانو ایتالیا، در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: من همواره در سی سال گذشته در کلیه نمایشگاه های بین المللی ایران حاضر بوده ام و از زمانی که ایران پلاست شروع به کار کرد؛ شرکت بائوزانو در تمامی دوره های این رویداد بین المللی حضور داشته است.

وی افزود: ما در درجه اول به دنبال تقویت همکاری ها با مشتریان فعلی خود، ارائه خدمات پس از فروش به آن ها در زمینه ماشین آلات و تجهیزات صنعت پلاستیک و درنهایت یافتن شرکای جدید در بازار ایران هستیم. همچنین مشتاقیم فرصت حضور در پروژه های جدید این کشور را بیابیم و مشارکت میان شرکت های ایرانی و ایتالیایی را بیش از پیش توسعه دهیم.

بوناتو خاطرنشان کرد: ما به عنوان تولید و عرضه کننده ماشین آلات اکستروژن تا کنون به طور غیر مستقیم و از طریق دیگر نهادهای اروپایی در پروژه هایی نظیر مجتمع پتروشیمی اراک حضور داشته ایم.

او با اشاره به این که شرکت بائوزانو در حال حاضر سرمایه گذاری هایی در نقط مختلف دنیا نظیر برزیل و هند دارد؛ ابراز امیدواری کرد که بتوانند در آینده نزدیک همکاری هایی از این دست با صنعت پتروشیمی ایران داشته باشند.

مدیر فروش شرکت بائوزانو در پایان تاکید کرد: با این حال محقق شدن این امر نیازمندهای تلاش های پیگیر از سوی هر دو طرف است.

بائوزانو یکی از شناخته شده ترین شرکت های ایتالیایی در حوزه راه اندازی خطوط اکستروژن پلاستیک در کلاس بالا (top-class plastic extrusion lines) محسوب می شود. خطوط اکستروژن این شرکت برای تولید انواع گرانول، پروفیل، پاکت و لوله های پزشکی و دیگر محصولات صنعت پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش نیپنا، امسال 600 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی در نمایشگاه ایران پلاست حضور یافتند و تعداد شرکت کنندگان خارجی و داخلی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به دوره قبل به ترتیب 21 و 39 درصد افزایش را نشان داد.

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست امسال میزبان بیش از 500 شرکت خارجی از 23 کشور جهان شامل بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات بود که این تعداد شرکت کننده نشان دهنده جایگاه صنعت پتروشیمی کشورمان در عرصه بین المللی بود.

 

 

 

تعداد بازدید : ۱,۹۲۵