دشتی خبر داد:

رونمایی از محصولات جدید هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه ایران پلاست

رونمایی از محصولات جدید هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه ایران پلاست
(یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۱۳

نسل جدید محصولات تولیدی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست رونمایی و به مشتریان معرفی می شود.

«عبدالرسول دشتی» امروز در گفتگو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با بیان اینکه حمایت کامل از برگزاری هرچه باشکوه تر نمایشگاه ایران پلاست را برای تمامی شرکت های پتروشیمی کشور یک وظیفه ملی است، گفت: با توجه به خصوصی سازی صورت گرفته در حال حاضر این نمایشگاه مهم ترین نماد وحدت و یکپارچگی مجموعه پتروشیمی کشور است و برای نمایش این یکپارچگی به ویژه برای شرکت‌های خارجی و میهمانانی که از سراسر جهان برای بازدید به کشورمان می آیند باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا این نمایشگاه به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

رئیس روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خصوص حضور مجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه ایران پلاست اظهار داشت: محور اصلی حضور در نمایشگاه اخیر ایران پلاست معرفی هرچه کامل تر شرکت تجارت صنعت بوده که طی دوسال گذشته پس از تشکیل متولی اصلی فروش محصولات مجتمع های تولیدی تحت مدیریت هلدینگ خلیج فارس است.

این مقام مسئول، افزود: بنا بر اهداف بلند مدت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این برند باید هرچه گسترده تر در سطح جهانی شناخته شود و در کنار حضور این شرکت، مدیران بخش بازرگانی سایر شرکت‌های تولیدی هلدینگ خلیج فارس نیز در نمایشگاه حضور مستمر داشته و به معرفی محصولات تولیدی خود خواهند پرداخت.

رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس افزود ارتباط مستقیم و امکان مذاکره مستقیم با مشتریان بین‌المللی و مصرف کنندگان داخلی محصولات تولیدی پتروشیمی از جمله اهداف مهم مجموعه هلدینگ خلیج فارس می باشد که در نمایشگاه ایران پلاست تلاش داریم، اظهار داشت: از سوی دیگر معرفی برخی محصولات  و گریدهای جدید تولید شده و عرضه آنها به مشتریان در این نمایشگاه به صورت گسترده مورد هدف می باشد.

دشتی با یادآوری اینکه نمایشگاه ایران پلاست را فرصتی برای جذب مشارکت و سرمایه گذاری مشترک با شرکت‌های خارجی و تولیدکنندگان بین‌المللی است، تاکید کرد: پیش بینی لازم برای حضور کارشناسان بخش بین‌الملل در زمان برپائی نمایشگاه را کرده ایم.

به گفته وی ارتباط با مصرف کنندگان نهائی محصولات پتروشیمی چه در داخل کشور و چه مصرف کنندگان خارجی، اطلاع از مشکلات آنان و کمک به رفع آنها از جمله دیگر اهداف ما در طول برپائی نمایشگاه ایران پلاست خواهد بود.

این مقام مسئول، ادامه داد: ضمن معرفی طرح‌های در دست اجرای هلدینگ خلیج فارس به معرفی محصولاتی خواهیم پرداخت که پس از راه اندازی طرح های جدید وارد بازار داخلی و خارجی پتروشیمی خواهند شد.

رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس نیمه دوم سال 1397 و سال 1398 را اوج شکوفائی و راه اندازی طرح‌های در دست اجرای پتروشیمی در مجموعه هلدینگ خلیج فارس اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: در آن زمان ما شاهد جهشی اساسی در افزایش تولید پتروشیمی کشور خواهیم بود به گونه ای که میزان تولید سالانه محصولات فقط در مجموعه هلدینگ خلیج فارس به 40 میلیون تن خواهد رسید.

تعداد بازدید : ۲,۹۰۱