یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست میزبان کمیسیون های انرژی و صنایع مجلس

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست میزبان کمیسیون های انرژی و صنایع مجلس
(شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۰۱

کمیسیون های تخصصی صنایع و انرژی مجلس شورای اسلامی در آیین گشایش رسمی یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار نیپنا، پیگیری های انجام شده از مجلس شورای اسلامی حاکی از آن است که اعضا کمیسیون های «صنایع، معادن» و «انرژی» و همچنین نمایندگانی از سایرکمیسیون های مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه نمایشگاه حاضر خواهند بود.
بر پایه این گزارش ، کمیسیون صنایع و معادن، کارگروهی به عنوان کمیته ای پتروشیمی دارد که مسائل حوزه پتروشیمی را دنبال می کند و زمینه ساز طرح های قانونی مجلس درباره صنایع پتروشیمی است.
این گزارش می افزاید: لوایح و طرح های قانونی که در ارتباط با صنعت پتروشمی کشورمان هستند تقدیم مجلس می شود به کمیسیون صنایع و در نهایت کمیته پتروشیمی ارجاع می شود.
کمیسیون انرژی نیز به طورکلی رویدادهای حوزه انرژی به خصوص صنعت نفت در قوه مقننه را  پیگیری می کند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست فردا (یکشنبه 2 مهر ماه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری بیژن زنگنه وزیر نفت، جهانگیری وزیر صنعت معدن و تجارت، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد صنعت پتروشیمی و فعالان این صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به طور رسمی آغاز به کار می کند.
به گزارش نیپنا، یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید : ۱,۱۲۲