همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران پلاست؛

بزرگترین همایش صادرات پلاستیک به عراق و افغانستان برگزار می‌شود

بزرگترین همایش صادرات پلاستیک به عراق و افغانستان برگزار می‌شود
(جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶) ۱۲:۱۸

همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، بزرگترین همایش صادرات پلاستیک به عراق و افغانستان هفته آینده با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، رویکرد یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست بهبود فضای کسب و کار همسو با توسعه صادرات محصولات، تجهیزات، خدمات فنی و مهندسی صنایع تکمیلی پتروشیمی است.

بر اساس این سیاست کلان یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به همت نشریه مدیریت نوین، همایش تخصصی صادرات فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک  به کشورهای عراق و افغانستان هفته آینده برگزار می‌شود.

این همایش تخصصی صنعت پلاستیک هفته آینده دوشنبه سوم مهر ماه از ساعت ١٨ تا ٢١ به میزبانی سال همایش‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور تجار و بازرگانان، رایزن‌های تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، عراق و افغانستان، مدیران و مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت برگزار خواهد شد.

علاوه بر این تشکل‌های صنفی فعال در صنایع پلاستیک، پلیمر، قالب، ماشین، خدمات فنی و مهندسی کشور هم در این همایش حضور دارند ضمن آنکه حضور در این همایش کاربردی رایگان است.

این همایش تخصصی درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که پیش بینی می‌شود در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست 14 هیات تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف جهان از این گردهمایی بزرگ صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران بازدید کنند.

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید : ۲,۸۴۳