سرمایه گذاری اتریشی ها در فناوری نوین تولید فیلم های پلیمری

سرمایه گذاری اتریشی ها در فناوری نوین تولید فیلم های پلیمری
(سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶) ۰۹:۴۸

شرکت اتریشی کانستنشا فلکسبلز در فناوری جدید تولید بسته بندی های انعطاف پذیر بر پایه فیلم های پلیمری سرمایه گذاری می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت اتریشی کانستنشا فلکسبلز (Constantia Flexibles) به تازگی از سرمایه گذاری 6 میلیون یورویی برای استفاده از تکنولوژی جدید تولید بسته بندی های انعطاف پذیر بر پایه فیلم های پلیمری (film-based flexible packaging) در سایت خود واقع در شهر وایدن در ایالت بایرن کشور آلمان خبر داد.
این شرکت بسته بندی اتریشی دلیل سرمایه گذاری یادشده را رشد فزاینده تقاضا برای لمینت های ویژه (speciality laminates) مانند بسته بندی های با خواص محافظتی بالا (high property barriers) برای انواع شیرینی، صنایع گوشت و غذای فرآوری شده اعلام کرد.
این شرکت همچنین در نظر دارد ظرف ماه های آتی یک AlOx دوئل متالیزر (AlOx dual metalliser) را برای تولید فیلم های پلیمری شفاف با خواص محافظتی بالا راه اندازی کند.
فناوری به کار رفته در تولید فیلم های پلیمری جدید آن ها را قادر می سازد تا در برابر بو، رطوبت و اکسیژن مقاومت چشمگیری نشان دهند. این در حالیست که فیلم های یادشده شفافیت خود را حفظ می کنند به مصرف کننده اجازه می دهد تا درون بسته بندی را مشاهد کند.
شرکت کانستنشا فلکسبلز یکی از عرضه کنندگان کلیدی فیلم های دارای عملکرد بالا (high-performance films) برای صنایع غذایی در اروپا به شمار می رود.

تعداد بازدید : ۲,۶۱۲