همزمان با سفر مدیران 10 نمایشگاه پلاستیک جهان به تهران؛

9 هیات بزرگ تجاری صنعت پلاستیک از نمایشگاه ایران پلاست بازدید می‌کنند

9 هیات بزرگ تجاری صنعت پلاستیک از نمایشگاه ایران پلاست بازدید می‌کنند
(چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶) ۱۲:۲۸

یک مقام مسئول از سفر قطعی مدیران 10 نمایشگاه بزرگ پلاست جهان و 9 هیات تجاری و اقتصادی مرتبط با صنعت پلاستیک به تهران برای بازدید از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست خبر داد.

«کوروش حسن پور» در گفتگو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست درباره آخرین رایزنی و گفتگوهای انجام شده به منظور سفر هیات‌های بزرگ تجاری و بازرگانی تخصص صنایع تکمیلی پتروشیمی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌ها و اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست بهبود فضای کسب و کار با جذب مشتریان و شناسایی بازارهای جدید هدف صادراتی برای فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک ایران بوده تاکنون رایزنی گسترده‌ای برای سفر هیات‌های تجاری از نمایشگاه یاران پلاست انجام شده است.

رئیس تشریفات یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با تاکید بر اینکه تاکنون بازدید هیات های تجاری و بازرگانی بزرگ مرتبط با صنعت پلاستیک از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست قطعی شده است، تصریح کرد: بر این اساس تا به امروز قرار است هیات‌های تجاری و بازرگانی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، هند، عمان، ارمنستان، اکراین و گرجستان با سفر به تهران و حضور در نمایشگاه ایران پلاست با فعالان و تولیدکنندگان صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران دیدار و گفتگو کنند.

این مقام مسئول همچنین از سفر مدیران 10 نمایشگاه بزرگ پلاست جهان به تهران خبر داد و یادآور شد: تا به امروز مدیران و اعضای هیات مدیره نمایشگاه‌های K دوسلدورف آلمان، افغان پلاست، عرب پلاست، میلان، آفریقای جنوبی،  ویتنام، کنیا و سریلانکا برای حضور در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این بازدیدکنندگانی خارج از هیات‌های تجاری هم از کشورهای مختلف جهان از نمایشگاه ایران پلاست یازدهم بازدید خواهند کرد، اظهار داشت: تاکنون بازدیدکنندگانی از کشورهای سریلانکا، آلمان، رومانی، صربستان، فرانسه، کنیا، یونان، امارات متحده عربی، کانادا، سوریه، جمهوری آذربایجان، مالزی، ترکیه و اسلواکی با تماس با ستاد برگزاری نمایشگاه خواستار حضور در ایران پلاست یازدهم شده‌اند.

حسن پور با یادآوری اینکه مذاکرات و گفتگوها با سایر کشورها برای حضور هیات های تجاری و اقتصادی مرتبط با صنعت پلاستیک ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سیاست نمایشگاه ایران پلاست حضور تجار و بازرگانانی از کشورهای همسایه و منطقه به عنوان بازارهای در دسترس برای فعالان و صادرکنندگان صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک است.

وی پیشتر با بیان اینکه برای تسهیل در شرایط سفر هیات‌های تجاری، اقتصادی و بازرگانان شرایطی از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست تعریف شده است، اظهار داشت: برای برگزاری هرچه باشکوه تر یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، قصد داریم طرحی به نام «فرودگاه تا فرودگاه» را اجرایی کنیم.

گفتنی است، یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید : ۴,۰۸۴