تعیین کف عرضه محصولات پتروشیمی برای فصل پاییز

تعیین کف عرضه محصولات پتروشیمی برای فصل پاییز
(چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶) ۱۱:۲۴

کارگروه تنظیم بازار شورای رقابت کف عرضه محصولات پتروشیمی برای فصل پاییز را تعیین کرد.

مرضیه طهماسبی مسئول تنظیم بازار دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: در آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار شورای رقابت، تعیین کف عرضه محصولات پتروشیمی برای شهریور ماه و نیز فصل پاییز نهایی شد و به تصویب اعضای این کارگروه رسید.
مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان این که بطورکامل تحولات بازار را رصد می کنیم گفت: قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با درنظرگرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود .
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم ، تمهیدات لازم برای تامین پلی استایرن مورد نیاز صنایع پایین دستی دراین ماه اتخاذ شده و مشکلی برای تامین این محصول نخواهیم داشت.
طهماسبی تصریح کرد: شرایط بازار با توجه به روند معامله ها مثبت ارزیابی می شود و تعامل ایجاد شده میان دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی، مجتمع های پتروشیمی، بورس کالای ایران و نیز انجمن ها و تشکل ها سبب شده تا معامله محصولات مختلف با شفافیت انجام شود.
به گزارش نیپنا، وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

تعداد بازدید : ۲,۷۸۰