مشارکت ژاپنی ها در توسعه ظرفیت تولید پلی اتیلن اندونزی

مشارکت ژاپنی ها در توسعه ظرفیت تولید پلی اتیلن اندونزی
(چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶) ۱۰:۵۴

شرکت تویو ژاپن یک مجتمع جدید با ظرفیت تولید 400 هزار تن پلی اتیلن سبک و سنگین در سال را در اندونزی می سازد.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، شرکت پتروشیمی چاندرا عصری (CAP) اندونزی به تازگی قرارداد احداث مجتمع تولید پلی اتیلن خود واقع در شهر سیلگون استان بانتن این کشور را به شرکت مهندسی تویو (Toyo Engineering) ژاپن واگذار کرد. شرکت ژاپنی طی بیانیه ای در تاریخ دوشنبه 13 شهریور ماه از این قرارداد خبر داد.
بر اساس این گزارش ، با رسیدن به مرحله بهره برداری، مجتمع یادشده با ظرفیت تولید 400 هزار تن پلی اتیلن در سال، قادر به تولید پلی اتیلن سنگین (HDPE)، پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) و متالوسین پلی اتیلن سبک خطی (metallocene LLDPE) خواهد بود. انتظار می رود عملیات احداث این مجموعه تا سال 2019 میلادی به پایان برسد.
شرکت چاندرا عصری همچنین یک واحد کراکر بخار را در شهر سیلگون استان بانتن اندونزی در اختیار دارد که از ظرفیت تولیدی معادل 860 هزار تن اتیلن در سال برخوردار است.
شرکت مهندسی تویو در حوزه های متنوعی شامل انرژی، پالایش نفت، پتروشیمی و کودهای شیمیایی، توسعه میادین نفت و گاز، زیرساخت ها، محیط زیست، دارو، محصولات شیمیایی ویژه و تحقیق و توسعه (R&D) فعالیت دارد.
چاندرا عصری بزرگترین شرکت پتروشیمی یکپارچه اندونزی به شمار می رود و تاسیسات متعددی در شهرهای مختلف این کشور دارد. بانتن یکی از استان های صنعتی اندونزی و در جنوب این کشور واقع شده است.

تعداد بازدید : ۱,۵۷۵