تعامل و همکاری رمز توسعه متوازن منطقه ماهشهر

تعامل و همکاری رمز توسعه متوازن منطقه ماهشهر
(سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶) ۱۷:۴۳

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با همکاری سازمان ها و نهاد های ذیربط می تواند زمینه رفاه و توسعه متوازن را با توجه به مسئولیت های اجتماعی درمنطقه فراهم کند.

 به گزارش خبرنگار نیپنا،  مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مورد توسعه جامعه درکنار صنعت، گفت: توجه به مسئولیت اجتماعی راهبرد اصلی صنعت پتروشیمی است اما این مساله نباید نافع توجه و پیگیری امور توسط مسئولین ذیربط باشد. 

امید شهیدی نیا با تاکید بر این که صنعت به عنوان پشتیبان همیشه در کنار دستگاه اجرایی است، اظهارکرد: با توجه به ظرفیتی که با کمک صنعت پتروشیمی در منطقه ایجاد شده است و با توجه به پرداخت مالیات وعوارض توسط این صنعت، پتانسیل خوبی وجود دارد که مسئولین شهرستان ماهشهرمی‌توانند با جذب اعتبار مناسب،  اقدام ها و کارهای لازم را برای توسعه انجام دهند.

وی تصریح کرد: مسئولین با جذب اعتبار مناسب می‌توانند کارها را انجام دهند وصنعت پتروشیمی هام در کنار آنها خواهد بود و این راه  با وجود تعامل و همکاری های مطلوب ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر با تاکید بر این که شورای راهبردی در تلاش است تا به امور زیرساختی بپردازد،  اظهار کرد: سالانه ۸۰ درصد اعتبار این شورا صرف پروژه های زیرساختی در منطقه می‌شود تا مردم از این امکانات بهره‌مند شوند. 

شهیدی نیا یادآور شد: با تعامل خوبی که با مسئولان و فرماندار منطقه ایجاد شده است می‌توانیم اقدامات خوبی را برای توسعه شهرستان در ابعاد مختلف انجام دهیم.

تعداد بازدید : ۱,۶۲۲