روز خوب شازندی ها در بورس کالا

روز خوب شازندی ها در بورس کالا
(چهارشنبه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۷:۱۲

محصولات عرضه شده از سوی پتروشیمی شازند با استقبال خریداران در بورس کالا مواجه شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بورس کالای ایران امروز چهارشنبه(25 مرداد ماه)  میزبان معامله محصولات مختلف عرضه شده از سوی پتروشیمی ها بود و آرامش در تالار پتروشیمی سبب شدتا حجم عرضه ها ۱۶ هزار و ۷۶۹ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۰ هزار و ۶۳۴ تن  ثبت شود و در نهایت حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۶ هزار و ۸۳۴ تن رقم خورد.
بر اساس این گزارش ، منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۸۸۰ تن و ۳۵۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۲۰۵ تومان رقم خورد.
منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۳۳۰ تن عرضه ۵۳۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۶۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۷ تومان رقم خورد. منواتینل گلایکول پتروشیمی مارون و مروارید وارد سیستم مچینگ شد.
دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم با ۲۲۰ تن عرضه ۲۷۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۲۴ تومان رقم خورد.
به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، منومر وینیل استات، منواتیلن گلایکول، دی اتانول آمین و زایلین مخلوط با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند، مابقی محصولات هم با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند  از این رو بازار محصولات شیمیایی روز آرامی را در آخرین روز معاملاتی هفته پشت سر گذاشت.
همچنین زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام با ۵۰۰ تن عرضه ۷۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۴۶۴ تومان بود.
در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید وارد سیستم مچینگ شد.


تعداد بازدید : ۱,۵۲۹