یک توصیه مهم به غرفه‌داران نمایشگاه ایران پلاست؛

کاتالوگ و کارت ویزیت‌هایی که محاسبه غرفه‌ها را ارزی می‌کند

کاتالوگ و کارت ویزیت‌هایی که محاسبه غرفه‌ها را ارزی می‌کند
(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۲۶

در آستانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست توصیه می شود، غرفه گذاران و مشارکت کنندگان کاتالوگ، بروشور و اقلام تبلیغاتی خود را که قصد عرضه در نمایشگاه ایران پلاست را دارند، پیش از تکثیر و آماده سازی به نکاتی که منجر به ارزی شدن غرفه آنها می شود دقت کنند.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، درج هرگونه نام، آرم، برند یا لوگوی خارجی در داخل بروشور، کاتالوگ کالا، کارت ویزیت شرکت یا سایر اقلام چاپی و همچنین اشاره به این نکته که در تولید بخشی از کالا از مواد اولیه یا قطعات خارجی استفاده شده، حتی در صورتی‌که کالا یا خدمات معرفی شده در غرفه تمامی ویژگی‌های غرفه ریالی را دارا باشد موجب خواهد شد که حداقل بخشی از فضای غرفه ارزی محاسبه شود .

تعداد بازدید : ۲,۳۴۱