عرضه پلی اتیلن بدون محدودیت از امروز در بورس کالا

عرضه پلی اتیلن بدون محدودیت از امروز در بورس کالا
(شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۴۷

بورس کالای ایران امکان عرضه کالاهای پلی اتیلن گرید فیلم در روز غیر بهین یاب را از امروز امکان پذیرکرد.

 به گزارش خبرنگار نیپنا، کمیته بازار بورس کالای ایران با هدف تنظیم بازار و حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و نیز با توجه به شرایط بازار محصولات پتروشیمی از امروزشنبه (21 مرداد ماه) برای کلیه گریدهای پلی اتیلن سبک و سنگین فیلم که با مازاد عرضه روبرو شده اند امکان عرضه در روزهای غیر بهین یاب به درخواست عرضه کننده را امکان پذیر ساخت.

بر اساس این گزارش، مرضیه طهماسبی مسئول تنظیم بازار دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی چندی پیش درگفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهار کرد :بازار در شرایطی عادی قرار دارد و عرضه و تقاضا بر اساس روال معمول درحال انجام است.

مسئول تنظیم بازار دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان این که بطور کامل تحولات بازار را رصد می کنیم گفت: قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.

به گزارش نیپنا، وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز  و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد

تعداد بازدید : ۱,۸۰۳