برگزاری رزمایش مدیریت بحران در پتروشیمی بندر امام

برگزاری رزمایش مدیریت بحران در پتروشیمی بندر امام
(چهارشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۲۵

همزمان با پنجمین سالگرد حادثه آتش سوزی واحد میترینگ ، رزمایش دور میزی مدیریت بحران در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش نیپنا، شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به منظور ارتقاء سطح آمادگی مدیران خود در زمان مواجه شدن با شرایط اضطراری و بحران های احتمالی اولین رزمایش دور میزی مدیریت بحران را با حضور و مشارکت مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، سازمان منطقه ویژه اقتصادی ، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همچنین مدیران شهری برگزار کرد.
بر اساس این گزارش ، در این مانور که 35 نفر از مدیران ارشد و میانی پتروشیمی بندرامام به طور مستقیم در آن مشارکت داشتند ، برنامه های مشخصی تمرین و اجرا شد که از این برنامه ها می توان به آشنایی با وظایف و نقش های مشخص شده تیم مدیریت بحران CMT ، تقویت ارتباطات ، افزایش مهارت ها و کار تیمی و همچنین تهیه شیوه های پیش از رویداد جهت سناریوهای محتمل با پیامدهای گسترده اشاره کرد، در این  راستا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده  پیش بینی می شود در طول هر سال 4 دوره مانور دورمیزی برگزار شود.
شایان ذکر است حادثه آتش سوزی واحد میترینگ پتروشیمی بندرامام در سال 1391 رخ داد که این حادثه منجر به فوت 8 نفر از آتش نشانان این مجتمع شد ، از این رو شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام هر ساله در مراسمی یاد و خاطره همکاران آتش نشان فداکارش را گرامی می دارد.

تعداد بازدید : ۱,۵۸۰