مدیر نمایشگاه ایران پلاست خبر داد:

دعوت گسترده از بازرگانان خارجی برای بازدید از ایران پلاست/ واگذاری جانمایی غرفه برخی از سالن‌ها به تشکل‌ها

دعوت گسترده از بازرگانان خارجی برای بازدید از ایران پلاست/ واگذاری جانمایی غرفه برخی از سالن‌ها به تشکل‌ها
(چهارشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۵۶

مدیر یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست از برنامه‌ریزی گسترده به منظور بازدید هیات‌های تجاری، اقتصادی و بازرگانان خارجی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست خبر داد و گفت: در نمایشگاه یازدهم در راستای مشارکت بیشتر تشکل‌های صنفی در برگزاری نمایشگاه، جانمایی غرفه‌ها در برخی از سالن‌ها به انجمن‌ها واگذار شده است.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، «رضا خلج» در نشست هم اندیشی با تعدادی از ماشین‌سازان صنعت پلاستیک و اعضای انجمن ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری با بیان اینکه در برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست سیاست همگرائی، هماهنگی و همکاری با تمامی تشکل‌های صنفی صنعت پلاستیک و صنایع تکمیلی پتروشیمی یکی از سیاست‌های راهبردی بوده است، گفت: بر این اساس علاوه بر حضور نمایندگان تشکل‌های صنفی در شورای سیاست گذاری برگزاری نمایشگاه، اقداماتی برای تغییر زمان برگزاری نمایشگاه مطابق با پیشنهاد تشکل‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه در طول چند ماه گذشته تاکنون ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست جلساتی با هر یک از این تشکل‌های صنفی صنعت پلاستیک شامل اتحادیه پلاستیک و نایلون، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند، انجمن همگن پلاستیک تهران، تعاونی صنایع پلاستیک، انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری و ... به صورت جداگانه برگزار کرده است، تاکید کرد: هدف از برگزاری این جلسات، هماهنگی بیشتر با تشکل‌های صنفی صنعت پلاستیک به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر نمایشگاه یازدهم ایران پلاست است.

مدیر یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با اعلام اینکه همکاری با تشکل‌های صنفی در برگزاری نمایشگاه صرفا به این موضوعات ختم نشد و حتی جانمایی غرفه‌ها تعدادی از سالن‌های اصلی نمایشگاه هم به تشکل‌های صنفی صنعت پلاستیک واگذار شد تا تشکل‌ها به صورت مستقیم در برگزاری نمایشگاه  ایران پلاست مشارکت داشته باشند، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه ایران پلاست بهبود و رونق فضای کسب و کار در صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور بوده برنامه‌هایی برای تحقق این سیاست کلان تعریف و اجرایی شده است.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: هم اکنون با هماهنگی وزارت امور خارجه، اتاق‌های بازرگانی، سفارت‌خانه ها، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت و سایر دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی هماهنگی گسترده‌ای برای سفر بازرگانان، تجار و خریداران محصولات، کالا و مصنوعات تولید صنایع تکمیلی پتروشیمی برای حضور در نمایشگاه یازدهم ایران پلاست انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف از برنامه‌ریزی به منظور سفر هیات‌های تجاری و اقتصادی و بازرگانان به تهران و حضور در نمایشگاه برقراری رابطه مستقیم بین تولیدکنندگان ایرانی و خریداران خارجی است، تاکید کرد: از سوی دیگر تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده‌ای در سطح ایران و خارج کشور برای معرفی یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست آغاز شده است.

خلج با یادآوری اینکه با ارزیابی و مشاهده روند ثبت نام شرکت‌های ایرانی و خارجی و با توجه به شرایط پسابرجام، نمایشگاه یازدهم ایران پلاست از نظر کمی و کیفی قابل مقایسه با دوره‌های گذشته ایران پلاست نبوده و با ثبت رکوردهای جدیدی از نظر تعداد مراجعه کننده و ثبت نام شرکت‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی به عنوان غرفه گذار روبرو خواهیم بود، یادآور شد: تمامی سیاست‌ها و برنامه‌ها در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن نمایشگاه یازدهم است.

گفتنی است، یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

 

تولیدی
تعداد بازدید : ۲,۰۳۱