پتروشیمی تبریز در اجرای سیاست های خصوصی سازی اول شد

پتروشیمی تبریز در اجرای سیاست های خصوصی سازی اول شد
(سه شنبه ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۶) ۰۸:۵۴

پتروشیمی تبریز از میان 92 شرکت منتخب توسط سازمان خصوصی سازی ، در ارزیابی کل معیارها با کسب رتبه نخست لوح تقدیر وتندیس ویژه دریافت کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز؛ در همایش ملی خصوصی سازی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ، براساس نتایج ارزیابی های علمی و مستقل صورت گرفته از عملکرد شرکت های واگذار شده توسط سازمان خصوصی سازی ، پتروشیمی تبریز با دستیابی به رتبه ویژه درکل معیارها در جایگاه نخست کشوری جای گرفت.

پتروشیمی تبریز در راستای اهداف و سیاست های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران ودر جهت نیل به خود اتکائی ، توسعه سرمایه گذاری در صنعت زیر بنایی پتروشیمی ، صرفه جوئی ارزی ، ایجاد اشتغال در منطقه وتامین نیازهای داخلی و صادرات ، با ظرفیت بیش از 800 هزارتن در سال احداث شده است و فراورده های خود را تحت لیسانس معتبرترین شرکت های جهانی و بر اساس استانداردهای کیفی بین المللی تولید می کند. بطوریکه علاوه بر جوابگویی به نیازهای صنایع پایین دست داخلی وخارجی ، تقاضای مشتریان اروپایی این شرکت ، درحال حاضر بیش از 3 برابر تولید آن است.

لازم به توضیح است که پتروشیمی تبریز از طریق سازمان خصوصی سازی ، به بخش غیر دولتی واگذار شده واین مبنای بسیاری از تحولات از جمله : بهره وری ، سودآوری ، اشتغال وسرمایه گذاری در این شرکت شده است و در همین راستا در میان 92 شرکت بزرگ واگذار شده ، رتبه نخست کشوری در ارزیابی کل معیارها را کسب کرد.

تعداد بازدید : ۱,۸۲۱