انتقال درون‌گروهی 80 میلیون سهم پتروشیمی شازند

انتقال درون‌گروهی 80 میلیون سهم پتروشیمی شازند
(شنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۷:۳۸

80 میلیون سهم پتروشیمی شازند به ارزش بیش از 16 میلیارد تومان امروز به کدهای درون‌گروهی سهامدار عمده انتقال یافت.

به گزارش خبرنگارنیپنا، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه 7 مرداد ماه با کاهش 88 واحدی روی رقم 81 هزار و 420 واحد ایستاد.

بر اساس این گزارش  ارزش کل معاملات امروز بورس تهران به بیش از 184 میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از 580 میلیون سهم  و اوراق مالی قابل معامله طی 53 هزار و 476  نوبت داد و ستد بود.

همچنین شاخص کل هم ‌وزن با کاهش 54 واحدی عدد 17 هزار و 765 واحد را به نمایش گذاشت وشاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش 230 واحدی به رقم  89 هزار و 703 واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش 8 واحدی به رقم 57 هزار و 15  واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با کاهش485 واحدی عدد 177 هزار و 665 واحد را به نمایش گذاشت.

براساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت بندر عباس با 88 واحد، ملی صنایع مس ایران با 48 واحد و گسترش نفت و گاز پارسیان با 31واحد افزایش بیشترین تاثیرمثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه با 70 واحد، فولاد خوزستان با 21 واحد و معدنی و صنعتی چادرملو با 21 واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی را در برآورد این نماگر به دوش کشیدند.

درمعاملات امروز نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی زنجان، لبنیات پاستوریزه پاک، ایران مرینوس، بیمه آسیا، مهندسی حمل و نقل پتروشیمی خارگ، پالایش نفت بندرعباس، حق تقدم خرید سهام سیمان شمال، آهنگری تراکتور ایران، کاشی تک‌سرام، معادن منگنز ایران، آتیه‌داده پرداز، بیمه نوین، پتروشیمی امیرکبیر، اقتصادی خودکفایی آزادگان، جوش و اکسیژن ایرانیان از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی شد، در حالی که هیچ نماد معاملاتی متوقف نماند. 

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) بدون تغییر محسوسی به 920 واحد رضایت داد.


 

تعداد بازدید : ۱,۳۴۳