حمایت بى چون و چراى مدیریت پتروشیمى غدیر از صنایع پایین دستى پتروشیمى

حمایت بى چون و چراى مدیریت پتروشیمى غدیر از صنایع پایین دستى پتروشیمى
(یکشنبه ۱ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۳۹

روابط عمومى پتروشیمى غدیر به منظور رفع پاره ای ابهامات و در پاسخ به برخى انتقادات در رابطه با توقف بسته بندى جامبوبگ در فروش محصول پى. وى. سى ضمن اعلام حمایت کامل از صنایع پایین دستى پتروشیمی جهت تنویر موضوع توضیحات زیر را ارائه داد:

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر؛ کرامت مشتری از اولویت های برتر مدیریت شرکت پتروشیمی غدیر در فرایند عرضه محصول است. به همین جهت با توجه به قدیمی و غیر اتوماتیک بودن خط بسته بندی فعلی شرکت و وجود مشکل تلورانس زیاد در بسته بندی و ایجاد مشکل برای مشتریان، مدیریت شرکت، تعویض و نوسازی خط بسته بندی را در اولویت برنامه خود قرار داده است و در همین راستا با هدف کمک به مشتریان، پیشاپیش این موضوع اطلاع رسانی شد تا مشتریان بتوانند در مدت زمان تعویض خط بسته بندی، برنامه ریزی مدونی برای تهیه محصول داشته باشند و در این مدت دچار مشکل نشوند.
ضمنا با توجه به قدیمى بودن خط جامبو بگ شرکت و ایجاد مشکلات تنفسى و ایمنى برای کارگران خدوم خط بسته بندی که نقطه اوج آن متاسفانه قطع انگشتان دست یکی از کارگران جوان و ماهر واحد تعمیرات بود ، این شرکت اقدام به خرید سیستم بسته بندى جدید با آخرین تکنولوژى از کشور ایتالیا نموده و همزمان با تسریع در تامین و استقرار این سیستم جهت جلوگیرى از حوادث بعدى ، با تصویب هیات مدیره شرکت به طور موقت خط جامبو بگ خود را متوقف کرد. در این راستا از صنایع پایین دستی درخواست دارد تا با همکاری و پیشه کردن صبر این شرکت را در ارائه هرچه مطلوب تر خدمات و تولیدات خود که هم منافع صنعت و هم سلامت کارکنان را تضمین کندیارى دهند .
بدیهى است به محض استقرار سیستم بسته بندى جدید ارائه پى وى سى در بسته بندى جامبوبگ با کمیّت و کیفیت بالا ادامه خواهد یافت، ضمن آنکه هم اکنون شرکت این آمادگى را دارد تا نیاز خریداران عزیز خود را در بسته بندى پالت تامین کند.
در پایان به این نکته اشاره مى کند که به رغم آنکه در حال حاضر برخى از تولیدکنندگان پى وى سى محصول خود را در بسته بندى جامبوبگ ارائه نمی کنند ولى مدیریت پتروشیمى غدیر خود را موظف به تامین خواسته هاى صنایع پایین دستى دانسته و به زودی با بهره بردارى از سیستم جدید بسته بندى شاهد ارائه محصول با کیفیت بسته بندى بالاتر جهت افزایش رضایت مندى مشتریان خواهیم بود.


تعداد بازدید : ۱,۴۵۶